2737
2739

این مادرایی که دنبال دختر برای پسرشون میگردم تو مسجد و پارک و کوچه و خیابون. فازشون چیه؟

خب اینم یه مدلشه، پسره حتما از فامیل و آشنا کسی سراغ نداره و تو محل کارشم با خانما در ارتباط نیست خب از کجا دختر پیدا کنه خودش بره تو خیابون بگرده؟ معمولا میسپرن به دوست و همکار ک کسی معرفی کنه یا مادر و خواهرشون دنبال دختر میگردن


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742

دختر منو فروشنده یه بوتیک برای پسرش انتخاب کرد الان دیشب اومدن خواستگاری پسر خوبی بود دخترم میگه میگه چون خودش نمیتونه دختر انتخاب کنه ننش براش پیدا میکنه فردا روز ننه اش میشه همه کارش 

بعضی پسرا انتخاب مادرشون رو قبول دارن

برادر شوهر من یه دنیا دوست دختر داشت ولی میگفت هیچ کدومشون به درد یه عمر زندگی نمیخورن و برای سرگرمی خوبن به مامانش سپرده تو فامیل و اشنا و همسایه یکی که اهل زندگی و بساز باشه و با اخلاق خانوادگی اینا سازگار باشه و فرداها نیاد جنگ راه بندازه و دنبال قطع رابطه با طایفه پسر باشه..معیارهایی که میخواد رو به مادرش گفته تا براش زن بگیره..مادرشوهرمم خیلی زرنگه .. دخترایی رو بهش معرفی میکنه که این ویژگی ها رو دارن..

ولی داداشم خودش زن گرفت ما هم گفتیم همین که خودت میپسندی و باهاش تفاهم داری برای ما کافیه ،نظرت خودت بیشتر مهمه.. اما چون جوون بود و بی تجربه خیلی معیارها رو نسنجید.. الان دختره اصلا اداب معاشرت بلد نیست بی نهایت نچسب و جدی هست مثل مدیر مدرسه.. نه با ما صمیمی میشه نه با فامیل.. هرکی میبینه بهشو میگه حیف این پسر که رفته این دختر رو گرفته..بماند که رسم ها و اخلاقای عجیبی دارن که اصلا با ما جور در نمیاد و ما خودمون رو زدیم به روشن فکری.. فقط میگیم با هم بسازن ما مهم نیستیم.. ولی داداشمم خودش بدجور کلافه است و از یه پسر شاد و سرخوش و بگو و بخند تبدیل شده به یه مرد عصبی و کم حوصله و اخمو.. یه بارم به مامانم گفته بود من تجربه نداشتم ادم شناس نبودم شما چرا کمکم نکردید..

باقی پسرا هم همینن..چون کم تجربه اند و مثل خارج نیست که فقط با یه دختر ازدواج کنن و تمام.. این دختر خانواده داره فامیل داره رسم و رسوم داره دخالت میکنن رسم هاشون رو تحمیل میکنن باید و نباید میکنن پسر با یه لشکر ادم طرفه نه فقط یه دختر.. پسر هم برای ازدواج شاید اولش خودش یکی رو بپسنده ولی برای آشنایی بیشتر خانوادشو میکشه وسط که به جاش چشم و گوش باشن و عیب ونقص خانواده ای که قراره باهاش وصلت کنه رو ببینن و بهش بگن و خیلی وقتا پسره بعد اشنایی بهتر پسند نمیکنه و با یه دعوای سوری دختره رو میپیچونه و تو همون اشنایی به هم میزنه..

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687