2777
2789
عنوان

دلبر کجایی

109 بازدید | 19 پست

که با هم کارگاه شیشه سازی با مشتقات آمین بزنیم؟


پول دار شیم

ماشین بی ام دبلیو بخریم

خونه دوبلکس توی زعفرانیه تهران بخریم

سه چهار تا پاساز تو بالاشهر بزنیم

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

سلام ، تازه فیلم برکینگ بد رو تماشا کردید؟😂 

کی هست؟

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا ندیدید فیلمش رو؟

نه

راجع به چی هست؟

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

همین ساخت شیشه و پولدار شدن 

اها نه 

این ساخت شیشه رو از توی کتاب شیمی عمومی خوندم

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

حتما ببینید فیلم جالبیه  امروز چند ساعت خوندید؟

تا همین الان ۷ ساعت

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

من دو سه روزه جدی نمی خونم متاسفانه هععب  چطوری انگیزتون‌ نمیاد پایین و اینطوری مستمر می خونید ...

چون دوستای خوبی دارم😂 وقتی کمی بی انگیزه میشیم با هم خرابکاری میکنیم و میخندیم

یکیشون 

@دخمل_بور هستن

که پایه خرابکاری ها و حوصله سر رفتنا و بی انگیزگی ها😍



و دیگری هم فکر به اینده

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

خداقوت ، خسته نباشید

سلامت باشید

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

ااااخ فداتشم خواهریییییی😂♥️🫂

خدانکنه😘😍😂

وای بیا تلگرام ببین چه شد😂😂😂😂

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز