yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 عنوان دلبر کجایی 109 بازدید | 19 پست که با هم کارگاه شیشه سازی با مشتقات آمین بزنیم؟پول دار شیمماشین بی ام دبلیو بخریمخونه دوبلکس توی زعفرانیه تهران بخریمسه چهار تا پاساز تو بالاشهر بزنیم من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z) 1403/01/12 | 00:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
renger_v86 عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 1498 سلام ،تازه فیلم برکینگ بد رو تماشا کردید؟😂 Sigma boy/turkboy
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 سلام ، تازه فیلم برکینگ بد رو تماشا کردید؟😂 کی هست؟ من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 واقعا ندیدید فیلمش رو؟ نهراجع به چی هست؟ من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
renger_v86 عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 1498 نه راجع به چی هست؟ همین ساخت شیشه و پولدار شدن Sigma boy/turkboy
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 همین ساخت شیشه و پولدار شدن اها نه این ساخت شیشه رو از توی کتاب شیمی عمومی خوندم من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
renger_v86 عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 1498 اها نه این ساخت شیشه رو از توی کتاب شیمی عمومی خوندم حتما ببینید فیلم جالبیه امروز چند ساعت خوندید؟ Sigma boy/turkboy
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 حتما ببینید فیلم جالبیه امروز چند ساعت خوندید؟ تا همین الان ۷ ساعت من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
renger_v86 عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 1498 من دو سه روزه جدی نمی خونم متاسفانه هععب چطوری انگیزتون نمیاد پایین و اینطوری مستمر می خونید؟🥲 Sigma boy/turkboy
renger_v86 عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 1498 تا همین الان ۷ ساعت خداقوت ، خسته نباشید Sigma boy/turkboy
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 من دو سه روزه جدی نمی خونم متاسفانه هععب چطوری انگیزتون نمیاد پایین و اینطوری مستمر می خونید ... چون دوستای خوبی دارم😂 وقتی کمی بی انگیزه میشیم با هم خرابکاری میکنیم و میخندیمیکیشون @دخمل_بور هستنکه پایه خرابکاری ها و حوصله سر رفتنا و بی انگیزگی ها😍و دیگری هم فکر به اینده من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 خداقوت ، خسته نباشید سلامت باشید من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
دخمل_بور عضویت: 1402/11/05 تعداد پست: 7285 چون دوستای خوبی دارم😂 وقتی کمی بی انگیزه میشیم با هم خرابکاری میکنیم و میخندیم یکیشون @دخ ... ااااخ فداتشم خواهریییییی😂♥️🫂
yekonkori_khoshbakh مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 ااااخ فداتشم خواهریییییی😂♥️🫂 خدانکنه😘😍😂وای بیا تلگرام ببین چه شد😂😂😂😂 من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)