2777
2789
عنوان

میکروب معده😥

704 بازدید | 18 پست

دوستان میکروب معده دارم و واقعا اذیتم..داروها رو به سختی میخورم،حالت تهوع و سوزش معده و گلو شدیدی دارم...کسی از شیرین بیان استفاده کرده برای میکروب معده؟؟؟تجربه ای دارین در این مورد دارین؟حالا خوب هم نکرد نکرده،عوارضش یکم کمتر کنه برام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دو بار گرفتم پدرم درومد تو ی روز سه بار رفتم سرم زدم دانه زنیان بخر دم کن بخور معده و گوارشو پاک ...

عرقشو گرفتم قبل غذا میخورم..دونه اشم شب با عسل میخورم..الان تو این‌پنج روزه هیچ تفاوتی نکردم

قرص لانزو  بخور🙂 دارو بی‌خطر برای معده ولی خب اگر میتونی برو دکتر

دکتر رفتم..کلی آنتی بیوتیک و دارو های دیگه داده...اما انگار افاقه نمیکنن..چون اصلا بهبودی حس نمیکنم

چقد طول کشید خوب شدین دیگه هیچ علائمی نداشتین

من چون ساعت های ۳ شب درد روده میگرفتتم و من قبل از لین موضوع هرچی میخوردم بالا میوردم  و معده درد میگرفتم و بعد از شنیدن خبر سرطان پدرم من درد هایی ساعت های ۳ شب میگرفتم که مجبور شدم برم من دقیقا  یکماه بعد از مصرف داروهام  حالم خوب شد و الان که نه بالا میارم نه چیزی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز