dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 عنوان بارداری 174 بازدید | 17 پست سلام بچه ها چرا همه ی حالتای بارداریو دارم حتی ۱۲روزم عقب انداختم ولی بی بی چکم منفی میشه خیلی رومخمه نمیدونم چیکار کنم کسی تا حالا اینطوری شده؟؟؟؟ 1403/01/11 | 15:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شیراز_ناز عضویت: 1402/06/15 تعداد پست: 6990 من این مشکل واسم پیش اومدآزمایش هورمون دادم پرولاکتینم رفته بود بالا شیرازی نیستم متاسفانه ، اما دیوانه وار عاشق شیرازم ..
ستارهsetare112 عضویت: 1401/11/06 تعداد پست: 2928 ازمایش بده منم منتظرم ۲ روز مونده ب موعدم دل تو دلم نیست
liana70 عضویت: 1403/01/05 تعداد پست: 6576 نباید بهش فکر کنی هر چی فکر کنی دورتر میشه میشه بگی چند سالته و درآمد شوهرت چقدره
dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 من این مشکل واسم پیش اومد آزمایش هورمون دادم پرولاکتینم رفته بود بالا پرولاکتین چیه؟
dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 ازمایش بده منم منتظرم ۲ روز مونده ب موعدم دل تو دلم نیست انشالله نی نی دار میشی عزیزم
dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 نباید بهش فکر کنی هر چی فکر کنی دورتر میشه میشه بگی چند سالته و درآمد شوهرت چقدره ... اصلا فکر نمیکردم منتظر پریودیم بود اونطور شد ۲۵ازاده شغلش
gilda1369 عضویت: 1402/01/16 تعداد پست: 2563 انشالله نی نی دار میشی عزیزم من 3بار بی بی چک زدم منفی بود ولی آزمایش دادم مثبت بود اگه خیلی شک داری یه آزمایش بدیدنولی از من به شما نصیحت خواهرانه تا به آمادگی نرسیدید اقدام نکنین خیلی سخته من دهنم سرویس شده دیگه حالی بر من نیست کاربر سال 91هستم ولی به دلیل گم کردن نام کاربری و رمز عبور نتونستم دیگه وارد بشم 😔
dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 من 3بار بی بی چک زدم منفی بود ولی آزمایش دادم مثبت بود اگه خیلی شک داری یه آزمایش بدیدن ولی ... جدن کی دقیقا ازمایش دادین؟
liana70 عضویت: 1403/01/05 تعداد پست: 6576 اصلا فکر نمیکردم منتظر پریودیم بود اونطور شد ۲۵ازاده شغلش من شوهرم اصلا زیر بار بچه دار شدن نمیره میگه هر کی باردار میشه ینی شوهرش ماهی ۱۰۰ رو داره خواستم ببینم راست گفته
dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 من شوهرم اصلا زیر بار بچه دار شدن نمیره میگه هر کی باردار میشه ینی شوهرش ماهی ۱۰۰ رو داره&nbs ... نه بابا خداروزی رسونه الان اگ بااین طرز فکر بریم جلو کسی نباید بچه دار بشه
liana70 عضویت: 1403/01/05 تعداد پست: 6576 نه بابا خداروزی رسونه الان اگ بااین طرز فکر بریم جلو کسی نباید بچه دار بشه اخه ما اطرافیان هر کی میخواد حامله شه وضعش خوبه شوهر منم جوگیر شده
dokhtar_tadestan مدیر استارتر عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 397 اخه ما اطرافیان هر کی میخواد حامله شه وضعش خوبه شوهر منم جوگیر شده نه عزیزم اطرافیان من همون ماهی۱۸تومن یا۱۰تومن حقوق میگیرن الان چن تا بچه دارن توراهی دارن انشالله خدا به هم بده شوهرت راضی بشه بیارین
شیراز_ناز عضویت: 1402/06/15 تعداد پست: 6990 پرولاکتین چیه؟ هورمون شیردهی شیرازی نیستم متاسفانه ، اما دیوانه وار عاشق شیرازم ..