2777
2789
عنوان

غرق شدن

168 بازدید | 3 پست

بچها من رفته بودم موجای آبی و رفتم سرسره بار اول همه چی اوکی بود بار  دوم خیلی وحشتناک پریدم تو اب چون سرعتش بالا بود و تیوپم چپکی شد و رفتم زیر اب....زیر ابو که دیدم شروع کردم ترسیدن و همچی یادم رفت که نباید دست و ما بزنم اما هی دست و پا میزدم و دهنم باز بود اصلا یه وضعی باز خوبه سه نفر اومدن کشیدنم بالا هم غریق نجات هم همراهم ولی وقتی اومدم بالا فقط سرفه میکردم و عق میزدم و ریه هام میسوخت الانم سینم درد میکنه وقتی عمیق نفس میکشم یا سرفه میکنم....خیلی نگرانم نمیدونم باید برم دکتر یا ته کسی تجربه مشابهی داره؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792