2789

دلم نمیخواد در اثر مریضی بمیرم دلم میخواد اهدا عضو شم   و دوست ندارم توی تنهایی و پیری بمیرم نهایت ۴۰ و حداقل ۳۰ بسمه

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
دلم نمیخواد در اثر مریضی بمیرم دلم میخواد اهدا عضو شم   و دوست ندارم توی تنهایی و پیری بمیرم نه ...

من دوس دارم پیر شم ولی مریض نشم شب بخوابم صبح بیدارنشم

هرکس یک روزی وقتش تمام میشه مهم ......

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من دوس دارم پیر شم ولی مریض نشم شب بخوابم صبح بیدارنشم

اینجور مردنم خوبه اگر تنها نباشی، وگرنه کسی نمیفهمه مردی. 

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
خب سعی کن پس تنها نباشی شریک خوب پیداکن

بیماری ژنتیکی دارم نمیشه ازدواج کنم، سنم هم کمه بچه نمیتوتم بردارم

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
رفیق خوب بهتر از همسره گاهی اوقات 

هی کو نیست، اونام دنبال منافع خودشونن یا سرشون ب زندگیشون گرم

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
اوج جوونیت اول راهی زندگی خیلی پیچیده اس و رازالوده

ولی کلی سختی کشیدم، چندتا عمل دارم بدهی، مرگ خواهر قسط وام. نمیدونم خدا من رو چی دیده

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
ولی کلی سختی کشیدم، چندتا عمل دارم بدهی، مرگ خواهر قسط وام. نمیدونم خدا من رو چی دیده

امید تنهاچیزیه که تورو سرپا نگه میداره

هرکس یک روزی وقتش تمام میشه مهم ......
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز