2777
2789
عنوان

بدون عنوان

71 بازدید | 11 پست

سلام دوستان 

خانمی هستم ۲۰ سالمه در سن ۱۶ سالگی ازدواج کردم شوهرم معتاد هست اصلا ب فکر من نیست و کلا توی خونه خوابه با خانواده شوهرم زندگی میکنم از پارسال میخوام طلاق بگیرم بخاطر معتادی شوهرم .چند وقت هست ک ی پسر عاشقم شده و رابطمون در حد ی چت هست پسره را میشناسم .از شما میخواهم نظر بدین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رابطتو با پسره قطع کن چون همین چتا کم کم جدی میشه و اگر بهم وابسته بشید دیگه هیچ!

رِفیقَ مَن لا رِفیقَ لَه...خداجونم ممنونم ک تو روزای سخت زندگیم،وقتی کسی نبود درکم کنه  و همه دَکَم کردن اما تو همیشه منو تو آغوشت کشیدیو درکم‌ کردی🙃... خداجونم ممنونم ازت ک در حالی ک من بد بودم اما تو بازم در حقم لطف داشتیو بهم خوبی کردی💝خداجونم تو اگه نجاتم نمی‌دادی از خیلی چیزا و خیلی کارا...الان من خوب بود داخل قبرستون باشم ن اینجا🥺✋🏻💟ممنونم ازت ک‌ منو از منجلاب نجات دادی و همیشه برام ستارالعیوب بودی🥺💞...ممنونم ازت ک جای خالی اون چیزایی ک نداشتم رو برام پر کردی😘...ممنونم ازت ک بدون دلیل عاشقمی🫂...ممنونم ازت ک همیشه وقتی میگم ببخشید سریع الرضایی و  منه رو سیاه رو خیلی سریع می‌بخشی🥹🚶🏻‍♀️...تو خیلی دوست داشتنی هستی عشق جذاب و باحال من... همه کس و کار من! عاشقتم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه😍عزت دست توعه عشقم بزار بقیه هرچی می‌خوان بگن، بگن:)مهم نیست!خیلی دوستت دارم بهترین و تنها ترین رفیق من❤️💛💚💙💜🤎🧡💝💟💕💞💓💗💖💌🫂😘😍حالا ک تا اینجا اومدی و همه امضام رو خوندی سه تا صلوات بفرست برا ظهور آقامون امام زمان....اللهم عجل لولیک الفرج💖💗💓

ببین من با کسائل اخلاقی اش کاری ندارم به من ربطی نداره و حوصله هم ندارم .

ولی الان ک شوهرت معتاده دادگاه بهت حق طلاقو میده 

اما اگ یدرصد از پرینت تماس و پیامکات یا یچیزی بفهمن دوس پسر داری ، همون دادگاه بیچارت میکنه.

حداقل اول خودتو از شوهرت خلاص کن .

اینکارا هم خوب نیست نگن.

شما، چون زندگی خوبی ندارید، اسیراحساس شدید، وممکن انتخاب بعدیتون هم اشتباه باشه، بازم پشیمون بشید

پس بایداول تکلیف خودتون وزندگیتون مشخص کنید

چندسال به خودتون زمان بدید، روی خودتون کارکنید، برای خودتون وقت بگذارید، به بلوغ عقلی وفکری برسید

درس بخونید، کلاس برید، هنری یادبگیرید، پیشرفت کنید

بعداگرخواستید باکسی ازدواج کنید

جمعه13دی 1398داغی که هرگزسردنمیشود

از زندگیم خسته شدم ۴ سال هست ک دارم پای شوهرم زجر میکشم خانوادم راضی نمیشد باهاش ازدواج کنم دعا گرفت هم خودمو هم خانوادمو راضی کرد الان دیگ بفکر زندگی نیست هیچ وقت نمیتونم بهش بگم پول میخوام چون باهام دعوا میکنه بچش مریض میشه دکتر نمیبره الانم مریضه در حال مرگه

شوهرم ازم ۱۲سال بزرگتره ولی اصلا عقل حرف زدن نداره خانوادم ب خونم نمیان بخاطر شوهرم و خانوادش .خانوادش خیلی اذیتم میکنن چند بار گفتن از خونه پرتت میکنیم بیرون .دیگ تحمل ندارم چند بار فکر خودکشی ب سرم زده ولی بخاطر بچم دوباره منصرف شدم .پسره میگه بچتم میخوام قسم از روی قرآن خورده ک عاشقمه دوستم داره نمیتونه بیخیالم بشه چند بار بهش گفتم بیخیال من شو

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز