2777
2789
عنوان

لکه بینی

260 بازدید | 15 پست

من يك ماه باردارهستم،بارداري اولم هست، ضمن اينكه شش ماه هست پزشكان وجود آندومتريوز رو بر تخمدان چپم تاييد كردند، از ديروز لك بيني خيلي كمرنگ دارم! آيا از دوستان عزيز كسي اطلاعي راجع به لكه بيني دارد؟

چون بسي ابليس آدم روي هست، پس به هر دستي، نشايد داد دست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خيلي استراحت كن عزيزم بارداري اول خيلي حساسه ، و با دكترت صحبت كن هر چه زودتر از ممكنه دارو بده بهت .

چشم مهربوني، ممنونم🙏🌷

چون بسي ابليس آدم روي هست، پس به هر دستي، نشايد داد دست
باید استراحت کنی و بری پیش دکترت تا بهت شیاف بدهمعمولا قبل از تشکیلِ قلب شیاف نمیدن بهرحال شما برو پیشِ دکترت

ممنونم، حتماً ، جمعه وقت سونوگرافي دارم در بيمارستان🌷💞

چون بسي ابليس آدم روي هست، پس به هر دستي، نشايد داد دست
با شیاف و استراحت کامل خوب میشی منم شدم سه روزه خوب شد هز من

خدا رو شكر كه خوبيد، چشم، ممنونم از راهنمايي تون😘

چون بسي ابليس آدم روي هست، پس به هر دستي، نشايد داد دست
شياف پروژسترون بذار وخوب استراحت كن خوب ميشه صداي قلب بچه رو شنيدي؟

نه هنوز، عزيز مهربون ،سونو نرفتم، شياف رو داروخانه ها ميدن يا نسخه مي خواد؟!

چون بسي ابليس آدم روي هست، پس به هر دستي، نشايد داد دست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز