بخیه هات ک جوش خورد بعد یمدت خودت میتونی بفهمی خیلی تابلوعه یا ن ولی اگه خیلی استرس داری دوباره ی معاینه برو پیش ی دکتری چیزی بگو ک معانت کنه اول راجب ترمیم چیزی نگو ببین خودش میفهمه اگه فهمید بدون تابلوعه ولی اگه چیزی نگفت خودت خواستی بپرس حدعقل بدونی تا چ حد مشخصه