2777
2789
عنوان

سونو ۵ هفته

101 بازدید | 8 پست

سلام بچه ها من تازه رفتم تو پنج هفته دکتر خودم نیست فردا جایی نوبت گرفتم برم برای سونو از روی شکم ببینم اصلا چیزی تشکیل شده یا نه خیلی استرس دارم بنظرتون چیزی دیده میشه؟

زودتر از 8هفته نرو واقعا لازم نیست. 

دیده نشه ام میخواذ بگه برو تا 8هفته

تازه کار نیستم پیر شده نی نی سایتم....  بالاخره که منم مامان 4تا پسر جیگر میشم😊 بگو ان شالله....... تعیین جنسیت از روی سونو 8هفته ببعد با عکس واضح تخصصمه اصلا.....   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخاستم ببینم اصن ساک تشکیل شده یا نه یعنی دیده نمیشه؟


ممکنه بگه هیچی دیده نشد و نگران بشی 


پزشک هم اولین حرف میگه خارج رحم 


اطرافیان دیدم که میگم 

کلی بی جهت نگران شدن 


معمولا پزشک هم تو این هفته سونو نمی‌نویسه 

میخاستم ساک رو ببینم یعنی دیده نمیشه؟ 

ساک دیده میشه اما بنظرم مهم نیست 7،8هغته برو ک صدای قلبم بشنوی 

تازه کار نیستم پیر شده نی نی سایتم....  بالاخره که منم مامان 4تا پسر جیگر میشم😊 بگو ان شالله....... تعیین جنسیت از روی سونو 8هفته ببعد با عکس واضح تخصصمه اصلا.....   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز