خوب چه امپولی؟
یه چیزی بهت میگم عزیزم هیچ وقت یادت نره
هیچ وقت جلوی آبریزش بینی بچه رو نگیر اینها اگر نیاد بیرون میریزه توی سینوس ها و سینه اش میشه سرفه خلط طولانی مدت یا هی زود به زود مریض میشه بزار اینها بیاد بیرون
می تونی با بخور سریع تر خارجش کنی که آروم بشه و اذیت نشه