سلام بچه ها
راستش من یه نفر خیلی برام عزیزه ولی یه اتفاقایی بینمون پیش اومد که به شدت دور شدیم و بعضی مناسبتا من فقط پیام تبریک میفرستم
خیلی وقته اصلا بهش فکر نکردم ولی دیشب خواب خوبی دربارش دیدم
خواب دیدم که توی مکانی که قبلا بودیم ازم دعوت کرد و همو دیدیم و خیلی هم خوب بودیم مثل قبل
به نظرتون توی واقعیت چه اتفاقی میتونه بیوفته طبق این خواب؟
اصلا تعبیرش چیه؟
اونایی که تجربه دارین ٫ آیا بعضی خوابا به واقعیت تبدیل میشه؟