2777
2789
عنوان

بچه دوم ؟؟

435 بازدید | 40 پست

لطفا کسایی که تجربشو دارن نظر بدن

با اختلاف ۱۳ سال بچه دوم اره یا نه

شرایطم اینطوریه که کارمو از دست میدم. تو خونه جامون خیلی یه ذره تنگ میشه. آسایش و آرامشمون از دست میره.

ولی نمیتونیم بخاطر آینده نظر بدیم

بخاطر بچه اولم، اینکه خانواده بزرگتر بهتره یا نه

اینکه سرمایه گذاری وقت و هزینه روی یه بچه خوبه یا داشتن خواهر برادر بهتره

فک کردم کسی که تجربشو داره و از کنار به موضوع نگاه میکنه بهتر بتونه کمک کنه یا یه سوالایی به ذهنتون بیاد که با جوابش بتونیم تصمیم قطعی بگیریم

خیلیییی سخته و خیلی تصمیم مهم و بزرگیه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من شرایط نداشتم زود بچه بیارم دخترم ۱۲ سالش بود دومی اوردم الان بچه ۱۰ ماهشه دخترم خیلی کمک میده درسته باید زود بیاری ولی بزرگ کردنش سخته نباید دست تنها باشید 

درخواست دوستی به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود لطفا لایک نکنید🙏

منم دوستم یه پسر ۱۴ سالشه داست میخواست بچه دوم بیاره چون پسرش همش میگفت تنهام خواهر برادر ندارم حوصلم سر میره عزبرم با سن اش میگفت خواهر برادر ندارم تو عروسیم تنهام 

ولی خیلی تلاش کرد باردار نشد قرص جلوگیری زیاد خورده بود تنبلی گرفته بود نشد باردار 

فقط خداااا آقایون درخواست دوستی ندیدن لطفااا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز