2777
2789
عنوان

چجور کات کنم؟

157 بازدید | 15 پست

دو ماه و نیم با همیم

سربازه، افتاده خاش ولی تونست با پارتی برگرده شهر خودمون، خیلی دوسم داره، تا حالا هیچ اشتباهی نکرده، هیچ بدی هم بهم نکرد و قصدش هم جدی هست و چند بار خاسته با خانوادم صحبت کنه...ولی حس میکنم اونقدرا دوسش ندارم و از ادم دیگه ای خوشم میاد...چند وقت پیش هم بهونه الکی اوردم باهاش کات کردم ولی دوباره بخاطر اصرار اون برگشتیم..

حس عزاب وجدان دارم وقتی باهام مهربونه..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا حس می‌کنی دوستش نداری؟ اون آدم دیگه چه ویژگی‌هایی داره که این نداره؟

خیلی اخلاقش شبیه خودمه..خیلی باهاش تفاهم دارم..تا حالا چند بار صحبت کردیم و با کسی مثل اون ارتباط نگرفتم..حس میکنم خیلی باهاش مچ هستم.. به دوست مشترکمون درباره من گفته ک بهم علاقه داره و میخاد اشنا شیم ک بیاد خاستگاری..وقتی فهمیدم رل خودمو مثل قبل دوس ندارم

قدرشو بدون،سخت پیدا میشه ازاین پسرا الکی از دستش نده

اگ سر و کله اون ادم پیدا نمیشد میدونستم ک صدرصد قراره این رابطه به نتیجه برسه

الانم از رلم مطمئنم ولی از خودم نه

خیلی اخلاقش شبیه خودمه..خیلی باهاش تفاهم دارم..تا حالا چند بار صحبت کردیم و با کسی مثل اون ارتباط نگ ...

نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار؟؛ روابط اکثرا اینجوریه که اولش همه چیز قشنگ و بامزه‌س بعد یه مدت که همه چیز معمولی‌تر میشه فکر میکنی این یکی بهتره، اینم من فکر میکنم بعد چند ماه دوباره حست بهش مثل رل سابقت بشه، بازم هر چی خودت صلاح میدونید، اگر میخوای کات کنی یه کاری کن اون باهات کات کنه یعنی یه جوری حس اون رو هم کم و کمتر کن تا تموم بشه اذیت نشه

اگ سر و کله اون ادم پیدا نمیشد میدونستم ک صدرصد قراره این رابطه به نتیجه برسه الانم از رلم مطمئنم و ...

نمیدونم والا،فقط میدونم گاهی عقلم مهمه بیاد وسط،لااقل تا یه درصدی

به هر حال،اگه من بودم سفت میچسبیدمش،بالاخره شانس همیشه که در خونه آدمو نمیزنه🙂

وپس ازمن کسی تکرار من نخواهدشد💚🌱

نمیدونم والا،فقط میدونم گاهی عقلم مهمه بیاد وسط،لااقل تا یه درصدی به هر حال،اگه من بودم سفت میچسبید ...

کاش یه راهی بود میتونستم بهش بگم الان بیخیال من شه اگه بعدا خاستیم دوباره با هم باشیم..

بهونه سربازی رو اوردم ولی میگ نه نمیتونم بدون تو بگزرونمش

واقعا کارم شده گریه..عزاب وجدان دارم..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز