2777
2789
عنوان

حق دارم؟؟؟

40 بازدید | 3 پست

الان همه میان طبق معمول منو میبندن به این که چقد دغدغه هات مسخرس


ولی امروز روز اول پریودم بود


تو اتاقم بودم همش


از دل درد و .............


من به خاطر معدم نمیگیرم


بابام روزه نمیگیره مریضه اومد در اتاقم گفت بابا بیا ناهار گفتم شما بخور من نمیخوام خواستم پا میشم میخورم 


خیلی عادی و محترمانه


اونم نخورد منم تو اتاقم بودم 


بابام رفت بیرون


۴ و اینا بود اومد گفت نمیخوری گفتم نه شما بخور 


گفت باشه 


سفره انداخت گفت نمیایی گفتم نه بخور نمیخوام


از دل درد داشتم میمردم فک کنید از ساعت ۶ صبح که بیدار شدم دیدم پری شدم


یهو مامانم اومده در اتاق داد و بیداد پاشو بابات به خاطر تو غذا نخورده


پاشو غذا کوفت کن 


منم جوابشو ندادم درو کوبیدو رفت


دلم برا خودم سوخت 


کاش خواهر و داداش داشتم پیششون گریه میکردم


بابام ساندویچ گرفت برام اورد تو اتاق رفتم باهاش سر سفره دوتا گاز زدم حالم از بوئ گوشت داشت به هم میخورد گفتم دستت درد نکنه خودت بخور من اصلا چلو گوشت دوست ندارم تخم مرغ درست میکنم میخورم 


که نخوردم دوباره دل دردم شروع شد


اینم از درک کردن پریودی 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من تک فرزندم  کاش خواهر داشتم بی کسی خیلی بده

بیخیال شو بابا

من که کمترین حرف رو با مامانم میزنم 

ولی جدی میفهممت گاهی دلت میخواد مامانت کنارت باشه نیست 

میفهمم تو الانم از مامانت بیشتر توقع درک داشتی تا بابات 

خب خوبه که حداقل بابات درکت میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز