2789
عنوان

دلوم سیش تنگه💘:(

142 بازدید | 16 پست

دیگه حسی بهش ندارم،ولی خوب یهو دلتنگش شدم باز، الانم اصلا انگار احساساتم مرده هیچ حرف رمانتیکی ندارم ک بنویسم خودمو خالی کنم😂 


پ ن: ی جا نوشته بود دخترا ی بار عاشق میشن بعد از اون یا افسرده میشن یا تنوع طلب قبول دارید؟ برا من ک هیچوقت اون دیگه تکرار نشد

ما دخترا چجوری شاد باشیم که خراب به نظر نیایم؟ :))))            ی مدتی کاربری غیر من دست دوستم بود ی سری تایپکارو گردن نمیگگیرم😚💙

نه،

من ۴ سال عاشق بودم جدا شدیم و الان دارم با یه فرشته ازدواج میکنم 

اگه واسه عموم پیامک تبریک سالگردعضویت بره تقصیر نی نی یاراست حلالتون نمیکنم،سن الله نینی یار جان نترکون کاربری ۱۰ اممه  بی بی گفت خدارو چی دیدی شاید شد،گفتم بی بی داره نامزد میکنه،باز گفت خدارو چه دیدی شاید شد🖤

تنوع طلبو قبول دارم

➖⃟💋•• 𝑆𝒉𝐸'𝑆 𝑁𝑜𝑇 𝑎 𝑆𝐼𝑛𝐺𝑒𝑅, 𝐵𝑢𝑇 𝑖 𝐿𝑜𝑣𝑒 𝒉𝑒𝑅 𝑉𝑂𝐼𝐶𝑒، خدایا پشتم همیشه به خودت گرمه♥حسبی الله♥😍مادرم تاجـ👑ـسرم😍 ❌🇮🇷وطنم پاره تنم🇮🇷❌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه، من ۴ سال عاشق بودم جدا شدیم و الان دارم با یه فرشته ازدواج میکنم 

ای جانم خوشبخت بشید گلللل

ما دخترا چجوری شاد باشیم که خراب به نظر نیایم؟ :))))            ی مدتی کاربری غیر من دست دوستم بود ی سری تایپکارو گردن نمیگگیرم😚💙
تنوع طلبو قبول دارم

منم البته برا مدتی بعدش ادم بی حس میشه

ما دخترا چجوری شاد باشیم که خراب به نظر نیایم؟ :))))            ی مدتی کاربری غیر من دست دوستم بود ی سری تایپکارو گردن نمیگگیرم😚💙
منم دلم تنگشه برام دعا میکنی برگردع نفس کشیدن بدون اون برام عذابه واقعا رپشبو روزام با درد میگذره😔

اگه به صلاحته برگرده برات دعا میکنم که به وقتش برگرده بی موقع بیاد فایده ای نداره

ما دخترا چجوری شاد باشیم که خراب به نظر نیایم؟ :))))            ی مدتی کاربری غیر من دست دوستم بود ی سری تایپکارو گردن نمیگگیرم😚💙
اگه به صلاحته برگرده برات دعا میکنم که به وقتش برگرده بی موقع بیاد فایده ای نداره

توروخدا دعا کن الانکه دارم اب میشم زجر میکشم بیاد دارم نابود میشم اگه برنگرده میمیرم 

برای صبر و ارامش دلم دعاکنید 😔
توروخدا دعا کن الانکه دارم اب میشم زجر میکشم بیاد دارم نابود میشم اگه برنگرده میمیرم 

عزیزم آروم باش :) چند وقته کات کردین سر چی بوده

ما دخترا چجوری شاد باشیم که خراب به نظر نیایم؟ :))))            ی مدتی کاربری غیر من دست دوستم بود ی سری تایپکارو گردن نمیگگیرم😚💙
عزیزم آروم باش :) چند وقته کات کردین سر چی بوده

۲۰روزه سر مخالفت مامانه عوضیش 

چندساله باهم بودیم خیلی همو دوس داشتیم همه چیو برا اولین بار باهم تجربه کردیم 

برای صبر و ارامش دلم دعاکنید 😔
کجایی هستی اسی؟ منظورم عنوانته  امیدوارم خدابه دلت ارامش بده

من اصالتا بختیاریم 


فداتشم زیاد مهم نیس اوکیم فقط دلم براش تنگ شد 



ما دخترا چجوری شاد باشیم که خراب به نظر نیایم؟ :))))            ی مدتی کاربری غیر من دست دوستم بود ی سری تایپکارو گردن نمیگگیرم😚💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792