bbbbahare مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 4065 عنوان هزارپا 271 بازدید | 14 پست سلام دوستان .چن روزیه میبینم هزارپاهای بزرگ تو خونمه دیشب دیدم از تو سیفون های چاه بالامیان چی بریزم کسی همچین اتفاقی واسش افتادهاینم بگم ک تو روستاهستم و ب فاضلاب شهری وصل نیس 1403/01/05 | 04:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yekonkori_khoshbakh عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 7673 یه سمی چیزی بریزید بمیرنچون خیلی خطرناکه اگه بره تو گوش من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃 تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)
nahiddd عضویت: 1397/06/09 تعداد پست: 19052 از خاک باغچه میاد نامرد مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
mohaddesee عضویت: 1400/06/05 تعداد پست: 1730 سم چغدر بریز ولی تا دوسه روز خونه نباشین توی فاضلاب هم بریزین تمام چاهای خونه به مقدارم یک سوم استکان مراقب اون زبون قشنگت باش😊دل من از سنگ نیس میشکنه و مُسببش تویی 🍂
bbbbahare مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 4065 چقد ترسناک من جات بودم یک دقیقه ام اونجا نمیموندم😑😂 قبلا تو شهر بودم همس سوسک سوسک هرچی سم میریختم بی فایده الان اینجا هزارپا😩😩😩😩
دخترشیطوون،بلا عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 354 سم کامن خوبه،استفاده کن،تادوماه یا بیشتر بوش ماندگاری داره.بسته اش سیاهه،اسپری
bbbbahare مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 4065 از خاک باغچه میاد نامرد تا الان دوتا دیدم دقیقا مثل هم
bbbbahare مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 4065 سم کامن خوبه،استفاده کن،تادوماه یا بیشتر بوش ماندگاری داره. بسته اش سیاهه،اسپری اگه پیدا کنم خونه ی قبلیم تو شهر بود و ب فاضلاب وصل پر سوسک واس سوسک ها ک یه سمی گرفتم هیچی اثر نکرد
دخترشیطوون،بلا عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 354 اگه پیدا کنم خونه ی قبلیم تو شهر بود و ب فاضلاب وصل پر سوسک واس سوسک ها ک یه سمی گرفتم هیچی ا ... کامن خوبه،منم همش خونه ام ازشون داشت،پیدامیشه مغازه ها دارن،نداشتن،دیجی کالا باسلام یا وقتی رفتی شهر،عالیه.وقتی زدی یه نیم ساعت دروپنجره هارو باز بزار ،تموم👍
دخترشیطوون،بلا عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 354 کل کناره های دیوار،ورودی خونه،همه جارو بزن ،یه بوی تندی داره،ماسک بزن اذیت نشی🖐
bbbbahare مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 4065 کامن خوبه،منم همش خونه ام ازشون داشت،پیدامیشه مغازه ها دارن،نداشتن،دیجی کالا باسلام یا وقتی رفتی شهر ... پس سفارش بدم بیارن اینجوری راحت ترم خیلی ممنون