چرا خداامیدوارم میکنه؟
تو عمرم پریودم عقب نیوفتاده بود اد این ماه پنج روز عقب افتاده
دقیقا ماهی که دلم روشن بود میشه نمیدونم چرا ولی حسم میگفت این ماه خدا روتو زمین نمیندازه
بعد گفتم خدایا پریودم شدم عیبی نداره تو صلاح منو بهتر میدونی
ولی دقیقا این ماه حتی پریود نمیشم یه دل باشم دارم دق میکنم بیبی میزنم منفیه پریودم نمیشم
خداشاهده حاظر بودم پری بشم ولی خیالم راحت بشه
بگم نشدم
چرااین کارو میکنه؟منکه این همه بهش نزدیک شدم یعنی نمیبینه چی میکشم باهرحرفی؟
دعا کنید پری بشم زودتر