s29aa مدیر استارتر عضویت: 1402/05/06 تعداد پست: 4483 عنوان عذاب وجدان 60 بازدید | 8 پست اومدیم شیرازرستوران چون ماه رمضان هست عذاب وجدان دارم 😂😭😭 1403/01/04 | 12:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوگندبارون عضویت: 1397/11/10 تعداد پست: 12035 عذاب وجدان مال قبل از اقدام به سفره ، حالا که رفتی و مسافری دیگه ، مسافر روزه نداره که مگر به شرایطی
s29aa مدیر استارتر عضویت: 1402/05/06 تعداد پست: 4483 شیراز شلوغه؟ تقریباًسمت حافظیه ترافیک قفل شده بود