2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

215 بازدید | 25 پست

سلام. چندساله یکجا کار می کنم نه حقوق درست می ده نه بیمه داره. هنوز حقوق بهمن و اسفندم نداده. و گفته که فردا بیا سر کار. هر چی می گم حقوقمو بزن اصلا انگار ن انگار. چی کار کنم به نظرتون؟؟؟ اگه نرم که پول نمی ده. برمم اینطوری 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید یه جوری حقؤق معوق تون رو بگیرید بعد از نخواستین اون کار رو ترک کنید

اون همیشه حقوقش عقبه. وقتی هم که پول می ده یک تومن دو تومن می زنه. دو روز پیش واسم یک تومن واریز کرد 

نه. هفت سال پیش یه بار نوشتم تمدیدم نکرد 

اشتباه از خودتع اگع قرار داد داشتی الان حق بیمه اون هفت سالم میتونسی بگیری اداره کار پدرشو در میاوردن

بنظرم اول یجای دیگع کار پیدا کن بعد ازینجا دل بکن 

بعدش پولتم با تهدیدی شکایت میکنمی چیزی بگیر

ارزش ندارع همش فکرت درگیر باشع همچین کاری واقعا ادمو خستع میکنع 


اشتباه از خودتع اگع قرار داد داشتی الان حق بیمه اون هفت سالم میتونسی بگیری اداره کار پدرشو در میاورد ...

به جایی رسیدم که ترجیح می دم بیکار شم ولی نرم اینجا. خسته شدم. هی می گم نرم. ولی اگه نرم پولم نمی ده

اشتباه از خودتع اگع قرار داد داشتی الان حق بیمه اون هفت سالم میتونسی بگیری اداره کار پدرشو در میاورد ...

من اصلا می خواستم تو سال جدید نرم. ولی پول دو ماهم دستشه. واقعا خواستم نرم تو سال جدید هنوز نرفتم. ولی گفته فردا هفت و نیم بیا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792