2777
2789
عنوان

جوش های کیستی

917 بازدید | 26 پست

سلام خانم های عزیز💃💃💃

من تازه واردم🚶‍♀️

خوووش اومدم😁😘

من یه سوال دارم

من اصلا صورتم جوش نداشت

حتی دوران بلوغ و پریودی جوش نمیدونستم چیه

تا ۷سال پیش یکی از دوستانم فست فودی زده بود من هم گاهی بهش سر میزدم.و خیلی به استیک و کالباساش ناخونک میزدم

گذشت و بعد یک ماه من شروع کردم به جوش های سرتا سری پوستم

گفتم حتما از کرم هامه.به طوری شد که کرم دیگه نزدم.اما جوشهام همچنان هستن.بعد ۷ سال تا آنتی بیوتیک میخورم خوبه اما دوباره میاد‌.

آزمایش هورمونی،تیروئید و چکاب دادم

اما مشکلی نداشتم

فقط تو سونوگرافی رحمم گفت کیست های ریز داری که دلیل بر جوش نیست.کبدم چرب گرید یک هست که بازم دلیل بر جوش دکتر گفت نیست.

حالا نمیدونم احتمال داره جوش هام به خاطر میکرب معده است یا روده از کجا بفهمم؟؟؟

چه کنم؟؟؟ بگم که خاک شیر و ترنجبین وهزار دوا درمون طب سنتی کردم و بی فایده

خدا کنه پستم رو ببینید خانم گلها💟




تعداد رای : 3
نظرسنجی
...
3
100%
....
0
0%
اگه کبد چرب و کیست دلیل جوش نیست پس سوسیس کالباس و میکروب معده کلا بعیده

نمیدونم والا دکترا هر کدوم چیزی میگن.دکتر آخری که رفتم گفت جزو روند زندگیته و بپذیرش

واقعا موندم چی بگم

مگه میشه جوش درمان نداشته باشه😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کیستای ریز میتونه نشونه تنبلی تخمدان باشه.در بعضی افراد تنبلی خفیف باعث بروز جوش میشه چون پوست این افراد ب افزایش حتی جزیی تستسترون واکنش میده.سه ماه اسپیرنولاکتون همراه با ی قرص ضد بارداری رو امتحان کن

نمیدونم والا دکترا هر کدوم چیزی میگن.دکتر آخری که رفتم گفت جزو روند زندگیته و بپذیرش واقعا موندم چی ...

من چقد دکتر رفتم برا من کیست های چرکی خیلی بدی بودن آخرشم درمان رو ول کردم تا خودشون خوب شدن ولی جای همشون رو صورتم مونده 

🌱🌼خدایا شکرت🌼🌱

من چقد دکتر رفتم برا من کیست های چرکی خیلی بدی بودن آخرشم درمان رو ول کردم تا خودشون خوب شدن ولی جای ...

من روز به روز بدتر میشه.۷ ساله درگیرم باهاش

همه میگن چرا به صورتت نمیرسی.اما بخدا اینقدر که خرج کردم و دختر رفتم دیگه نمیدونم چه کنم

عزیزم اصلاح سبک زندگی خودت گفتی فست فود  نخور و چربی و قند هم نخور و ورزش مشکلات تخمدان خیلیاشبا رعایت اینا بهتر میشه یا کاملا برطرف 

عضو گروه قد بلندا شدم 😂👈https://www.ninisite.com/discussion/topic/11223900/%d9%85%d8%a7-%d9%82%d8%af%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d8%a7?page=1
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز