سلام خانم های عزیز💃💃💃
من تازه واردم🚶♀️
خوووش اومدم😁😘
من یه سوال دارم
من اصلا صورتم جوش نداشت
حتی دوران بلوغ و پریودی جوش نمیدونستم چیه
تا ۷سال پیش یکی از دوستانم فست فودی زده بود من هم گاهی بهش سر میزدم.و خیلی به استیک و کالباساش ناخونک میزدم
گذشت و بعد یک ماه من شروع کردم به جوش های سرتا سری پوستم
گفتم حتما از کرم هامه.به طوری شد که کرم دیگه نزدم.اما جوشهام همچنان هستن.بعد ۷ سال تا آنتی بیوتیک میخورم خوبه اما دوباره میاد.
آزمایش هورمونی،تیروئید و چکاب دادم
اما مشکلی نداشتم
فقط تو سونوگرافی رحمم گفت کیست های ریز داری که دلیل بر جوش نیست.کبدم چرب گرید یک هست که بازم دلیل بر جوش دکتر گفت نیست.
حالا نمیدونم احتمال داره جوش هام به خاطر میکرب معده است یا روده از کجا بفهمم؟؟؟
چه کنم؟؟؟ بگم که خاک شیر و ترنجبین وهزار دوا درمون طب سنتی کردم و بی فایده
خدا کنه پستم رو ببینید خانم گلها💟