70nazila79 مدیر استارتر عضویت: 1402/11/28 تعداد پست: 268 عنوان اقدامی ها 53 بازدید | 3 پست این ماه هم انگار نشد که بشه🙂ماه چهارمم شیش روز از تخمک گزاریم گذشت و بیبی چک منفی بود بیبی زذم چون بدن درد داشتم حس خیلی بدی دارم فقط برام دعا کنید همین🙂 1403/01/04 | 00:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
70nazila79 مدیر استارتر عضویت: 1402/11/28 تعداد پست: 268 ایشالا بزودی مادر بشی 🌱 مرسی از انرژی خوبت مهربون🙃❤️
rezin عضویت: 1401/08/17 تعداد پست: 3429 من هر کی شنیدم گفت ماهی که بیخیال شدم باردار شدم خودتو مشغول کن روزشمار ازمایش نباش