2777
2789
عنوان

یه سوال دارم

97 بازدید | 10 پست

اگر یکی مادرشو از دست داده باشه بعد بهش بگی سال نو برو سر خاک مادرت یا قبل سالنو  زو برو سر خاک مادزت بعد  بهت بگه زنده را تا زنده هست باید به فریادش رسید ورنه بر سنگ قبرش اب پاچیدن چه سود این ادم ادم نرمالیه به نظرتون؟ منظورش چیه؟ مگه می شه ادم سر خاک مادرش نره؟ 

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤

بله نرماله

فرشته ۳ ساله آرام بخواب تا جهل این مردم یزید پرست رو نبینی که به آدمی دل بستن که خیال میکنن دلسوز ماست آرام بخواب و مطمئن باش که اون شاهزاده یزیدی هیچ وقت پاش به ایران نمیرسه و در اون نجاست خونه خودش به هلاکت میرسه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قبل از اینکه همچین جوابی بشنوی 

به خودت میگفتی :به من چه مربوط است !

دیگه این حدددد از دخالت در امور زندگی مردم واقعا زننده و منفوره

آدما وقتی بیش از اندازه  اصرار میکنن که یه چیزئ هستن.      دقیقا همون چیز نیستن          

حرفش حرف بدی نبوده

وافعا اینکه این حرفو در وصف خاک مادرت بگی حرف بدی نبست؟

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤

حالا یه شعری گفته،،به دل نگیر..

ما باید رفتامون رو از شرع بگیریم،،دین میگه فرقی بین روح زنده و مرده نیست و باید به دیدارشون بریم و فاتحه و خیرات بفرستیم که خدایی نکرده عاق والدین به حساب نیایم..

گوشی اشتراکیه،گاهی آقا،گاهی خانوم🤌
قبل از اینکه همچین جوابی بشنوی  به خودت میگفتی :به من چه مربوط است ! خودش میدونه دیگه این حدد ...

عزیزم مردم نیست 😂دوستمه دوست صمیمیم

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤

آدمی نرمال و بسیار منطقی هست . حرفشم کاملا درسته . از این حرفش مشخصه برای زنده ها خیلی ارزش و احترام قائله . 

نفر سوم یه خلوت دونفره نباشیم . حتی اگر در این خلوت دونفر دارن از ما بدگویی میکنن .

وافعا اینکه این حرفو در وصف خاک مادرت بگی حرف بدی نبست؟

نه نیست

ما میرین سر خاک تابگیم به یادشونیم. اما واقعا آب ریختن روی قبر چه سودی به حال میت داره؟

میشه سرخاک نرفت و فاتحه خوند یا خیرات داد یا هرکاری که واقعا به دردش بخوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز