2777
2789
عنوان

چ کارکنم

56 بازدید | 7 پست

بچه ها ی اخلاق بدی دارم همه درد هاشون رو ب من میگن ومنم تو زندگی همه دخالت میکنم 

این باعث شده بعدش کلی غصه بخورم 

چ کارکنم اولیتم زندگی خودم باشه 

وحرف دیگران دردودلاشون روم تاثیر نزاره 

توزندگی دیگران دخالت نکنم 

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رشته روانشناسی بخونم ؟ یا کتابشو من الان دارم‌مدیریت بازرگانی میخونم 

اگه بخای کتابشو بخونی نمیفهمی بایداستاد باشه. تو مقطع بعدیت روانشناسی رو انتخاب کن. الانم برای ارامش روانت ماهی یکبار برو مشاوره گلم

خیلی خوشحالم که خدامو دارم و درهر شرایطی حتی بدترین شرایط باعث آرامش ونشاطمه  

حدف رذائل اخلاقی، گاها زمان بر هست و توسل به امام زمان عج چله ترک گناه کمک می کنه خیلی.

من نمیخوام دخالت کنم اونا تمام درداشون رو بهم میگن 

بخاطر همین قضیه ارتباطمو با خیلی ها قطع کردم 

منم ی نظری میوم ناخواسته وبعدش کلی غصه زندگی اونا رو میخورم 

  
من نمیخوام دخالت کنم اونا تمام درداشون رو بهم میگن  بخاطر همین قضیه ارتباطمو با خیلی ها قطع کر ...

همون اهل بیت ع بهت ظرفیت می دن ان شاالله، خوبه که آدم سنگ صبور بقیه باشه.

حداقل دلداری ک می تونی بدی. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز