من اول روزی دوتا یکی شب یکی روز با دوز پنجاه میخوردم..الان شده روزی یکی با دوز پنجاه..تقریبا شش هف ...
اوایل مصرفش اینطوری بودید ک یه روز خوب باشید یه روز بد؟
من الان اینطوری ام یه روز بهترم یه روز بدتر امروز دوباره حالم بد شد البته پریود هم شدم نمیدونم اونم تاثیر میزاره یا نه ..شاید منم لازم باشه دوزشو زیاد کنه دکتر
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چه دوری مصرف می کردید فقط همین دارو رو خوردید؟من صبح ها بیدار میشم همش گریه می کنم
نگران نباش..بخدا حال من خیلی بد بود،،از غذا افتاده بودم میکروب معده هم داشتم به اضافه اضطراب یعنی میمردم و زنده میشدم.کارم فقط گریه بود و میگفتم من سرطان دارم و میمیرم و بچه هام میمونن..دوبار دکتر اعصاب رفتم از ترس اعتیاد به قرصای اعصاب..سرخود نخوردم...بار سوم که رفتم دکترم خیلی باهام صحبت کرد گفت سرما میخوری دارو نمیخوری؟ویتامین بدنت کم باشه دارو نمیخوری؟پس به اینا هم مثل داروهای ویتامین نگاه کن..بعد یه مدت قول میدم حالت خیلی بهتر بشه و کم کم با کمک هم کم میکنیم