2777
2789
عنوان

انتخاب.......

93 بازدید | 7 پست

رامین تجنگی یا میلاد کی مرام ؟)

خودم میلاد 

هرفیلمی بازی کرده دوس دارم 

خدایا رضامو به خودت میسپرم مراقبش باش❤️🥺 رضا همه کس منه خدا جونم ازم نگیریش ی وقت 🥲💕رضا قشنگ ترین اتفاق زندگی منه خراب نکنی خدا جونم.بحث داریما ولی نباشه میمیرم.با خوشحالیش خوشحالم با ناراحتیش ناراحتم با صداش زندگی میکنم با بغلش اروم میشم کلا بغلش حس خیلی خوبی دارهههه 🥰🤗 خدایا خودت برام نگهش دار 💋💕 میدونم کفره ولی واسم خداعه🫠🥲 تویی که داری اینو میخونی جون عزیزت ی صلوات بفرس به خاستم برسم.       

اولی کی هست اصلا

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولی کی هست اصلا

بلاگر

خدایا رضامو به خودت میسپرم مراقبش باش❤️🥺 رضا همه کس منه خدا جونم ازم نگیریش ی وقت 🥲💕رضا قشنگ ترین اتفاق زندگی منه خراب نکنی خدا جونم.بحث داریما ولی نباشه میمیرم.با خوشحالیش خوشحالم با ناراحتیش ناراحتم با صداش زندگی میکنم با بغلش اروم میشم کلا بغلش حس خیلی خوبی دارهههه 🥰🤗 خدایا خودت برام نگهش دار 💋💕 میدونم کفره ولی واسم خداعه🫠🥲 تویی که داری اینو میخونی جون عزیزت ی صلوات بفرس به خاستم برسم.       

قطعا میلاد کی مرام

نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ.‌‌‌‌‌‌‌     وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡                            تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A          

هیچ کدام😔😂

ممنون😂

خدایا رضامو به خودت میسپرم مراقبش باش❤️🥺 رضا همه کس منه خدا جونم ازم نگیریش ی وقت 🥲💕رضا قشنگ ترین اتفاق زندگی منه خراب نکنی خدا جونم.بحث داریما ولی نباشه میمیرم.با خوشحالیش خوشحالم با ناراحتیش ناراحتم با صداش زندگی میکنم با بغلش اروم میشم کلا بغلش حس خیلی خوبی دارهههه 🥰🤗 خدایا خودت برام نگهش دار 💋💕 میدونم کفره ولی واسم خداعه🫠🥲 تویی که داری اینو میخونی جون عزیزت ی صلوات بفرس به خاستم برسم.       

قطعا میلاد کی مرام

❤❤

کراش خاهرم بود

خدایا رضامو به خودت میسپرم مراقبش باش❤️🥺 رضا همه کس منه خدا جونم ازم نگیریش ی وقت 🥲💕رضا قشنگ ترین اتفاق زندگی منه خراب نکنی خدا جونم.بحث داریما ولی نباشه میمیرم.با خوشحالیش خوشحالم با ناراحتیش ناراحتم با صداش زندگی میکنم با بغلش اروم میشم کلا بغلش حس خیلی خوبی دارهههه 🥰🤗 خدایا خودت برام نگهش دار 💋💕 میدونم کفره ولی واسم خداعه🫠🥲 تویی که داری اینو میخونی جون عزیزت ی صلوات بفرس به خاستم برسم.       

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمکم کنید

mania332 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز