اره منم سوال دارم
من تو اینستا دیدم
اینا شرکتین اسی مث نیوشا اینا
و میگن ویتامین و فیبر و اینا دارن فک نکنم داروخونه داشته باش
عطاری ک اصلا
ازین عطاریا فقط نگیر ک همش الکین
اصن این ساشه ایا رنگشونم فرق دارن
سیب سلامت و فلان و اینا داره اسمش وین استار اما بازم دو دلم ک بگیرم یان