2777
2789
عنوان

کنکور لعنتی...

175 بازدید | 11 پست

۴ تا کلمه چیه ک من نتونم از پسش بربیامممممم

۴ تا کلمه چیه ک من نتونم به خاطرش زندگی نداشته باشم 

دیگه تا همینجا کافیه 

یه کاری میکنم ک همه چی عوض شه🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این چهار تا کلمه چهار ساله زندگی من رو به فنا داده اصن انگار زندگی ندارم😕

بیاید تمومش کنیم این بازی کثیفو 

یه انسان قابلیت اینو داره ک چیزای غیر ممکن رو ممکن کنه 

چرا ما نتونیم؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط کافیه ک بخوایم همینننن 

بیاید تمومش کنیم این بازی کثیفو  یه انسان قابلیت اینو داره ک چیزای غیر ممکن رو ممکن کنه  ...

دقیقاااا متسفانه ادم استرسیم نمیخونم درحالی که خوبم ولی تنبلیم میکنممم

امروز تصیمی دارم جد شروع کنم تمومش کنمکمم

تایمش هست هنوز اگه من تنبلی نکنم

موفق باشی دست از تلاش برندار میتونی🙂

دقیقااا تو هم همینطور امسال تمومش کنیم بره نخونیم سال بعد همینجاییم بر اساس تجربه چند سال پشت کنکورم😂

بخونی میتونی جواب بدی نگران نهاییم نباش بخونی از همین الان شبی پنج ساعت بعضی از درسا رو ختی میشه بیست شد

دیگه اگه خیلیم یه درس مثل ادبیات پارسال ما سخت باشه واسه همست با نمره ۱۷ بیاری  تراز تک درست همون۱۰هزار میده مثل بیست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز