2777
2789
عنوان

رشد مو😭😭

147 بازدید | 7 پست

بچه ها موهام رشدش زیاده تا کمرم هم بود الان یک ساله کوتاه کردم تا بالای شونه هام رشدش خیلییی کم شده دیگه خسته شدم خیلی پشیمونم موهامو زدم الان باید چندسال وایسم 😭😭چیکار کنم رشدش خیلی زیاد شه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصل روغن ارگان توی ایران پیدا نمیشه، از کیش یا قشم که آزاده و از خارج میاد بخر

برای خوشبخت شدنم میشه یه صلوات بفرستی؟ دوستان عزیز کاربری دست دونفره، انقدر نپرسین . یه ۱۶ و یه ۱۸ ساله.

بشخصه به دست آرایشگر خیلی اعتقاد دارم . دستش خوب نبوده وگرنه‌مویی ک تاکمر بوده محاله بعد کوتاهی ک باعث احیا میشه و رشد مجدد اینقدر کند شه  رشدش 

تو فقط خودتو داری ، پَ  مراقب خودت باش ❤🌼

هر چند وقت یک بار . مدت زمانش بستگی به جنس و حجم و تاثیرش روی موهات داره ....

اب پیاز _ اب سیب زمینی _ تخم مرغ _ روغن های گیاهی ، زيتون،  ارگان ، نارگیل ، رزماری و ...

من خودم استفاده کردم همه‌ پشماشون ریخت . فقط تو استفاده از روغن زیاد روی نکن . هر موقع از حموم میای یک تا سه قطره بزن به موهات (بازم بستگی به حجم و جنس (چرب یا خشک) موهات داره )

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز