مادرنامزدم میگه با دخنرم صمیمی باش و مثل خواهرش باش براش، منم تا کسی نیاد خودش سمتم و صمیمی و گرم نباشه باهام نمیتونم حقیقت
خودش شهر ما درس میخونه و زندگی میکنه
از طرفی هم وسیله ندارم بخام بهش سر بزنم، بعدم هرکسی درگیر مسایل زندگی خودشه
هرزگاهی ققط خودم پیامش میدم خودشم هیچ
نمیدونم جواب مادرنامزدم و نامزدم چی بدم