2777
2789
عنوان

مادرشوهرر

262 بازدید | 21 پست

مادرنامزدم میگه با دخنرم صمیمی باش و مثل خواهرش باش براش، منم تا کسی نیاد خودش سمتم و صمیمی و گرم نباشه باهام نمیتونم حقیقت

خودش شهر ما درس میخونه و زندگی میکنه

از طرفی هم وسیله ندارم بخام بهش سر بزنم، بعدم هرکسی درگیر مسایل زندگی خودشه

هرزگاهی ققط خودم پیامش میدم خودشم هیچ

نمیدونم جواب مادرنامزدم و نامزدم چی بدم


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو بگو باشه چشم همینطوره واقعا و....

وای رفتار خودتو داشته باش چون بگی نمیتونم گارد میگیره فکرمیکنه مشکل داری باهاش

ولی مثلا پیام دادی به همسرت بگوپیام دادم فلانی بیاد اینجا جواب نداد

🌹برای خوب شدن زندگی مشترکم صلواتی بفرستید🌹   ❤  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
تو بگو باشه چشم همینطوره واقعا و.... وای رفتار خودتو داشته باش چون بگی نمیتونم گارد میگیره فکرمیکنه ...

الان زنگ ژده نامزدم ک یه زنگ براش بزن

منم زنگ نزدم اینموقع

بگو چشم حتما مادرجون ولی در عمل کاری نکن .بزار اون بیاد سمتت .با خواهر شوهر حریمت رو حفظ کن .

الان نامزدم مثلا زنک زده، برای اولین بار اینجوری گفت ک زنگ به خواهرم بزن، منم گفتم یاشه، ولی زنگ نزدم اینموقع ظهر

الان نامزدم مثلا زنک زده، برای اولین بار اینجوری گفت ک زنگ به خواهرم بزن، منم گفتم یاشه، ولی زنگ نزد ...

بگو ای واای فراموش کردم .چه الکی به خودشون احترام میزارن ،انقد بدم میاد .خواهرشوهر حاضر نیس غرورش رو بشکنه قدم اول رو برداره .مبادا خودتو کوچیک کنی پیشش

تو بگو باشه چشم همینطوره واقعا و.... وای رفتار خودتو داشته باش چون بگی نمیتونم گارد میگیره فکرمیکنه ...

باور کنین هرسری خودم بهش پیام میدم 

ولی یه دوهفته ایه ن پیام ن زنگ

بگو ای واای فراموش کردم .چه الکی به خودشون احترام میزارن ،انقد بدم میاد .خواهرشوهر حاضر نیس غرورش رو ...

اصلا امکان نداره زنگ بزنم، من غرورم ب هیچ عنوان اجازه نمیده اینجور وقتا

عین خیالمم نی

الان زنگ ژده نامزدم ک یه زنگ براش بزن منم زنگ نزدم اینموقع

خب همینو میگفتی میگفتی بدموقع نیست الان؟

اگه میگفت نه که توهم ی زنگ میزدی فوقش

یا اگه قبلا زنگ زدی درست حسابی جوابداده میگفتی چنوباری زنگ زدم قبلا وای انگار دوست نداره مزاحم بشم


بلخره آدم خودش میفهمه ک طرف دوست داره زنگ بزنی یا نه یا یبار طنگ بزنی اونم ی بار زنگ‌میزنه

🌹برای خوب شدن زندگی مشترکم صلواتی بفرستید🌹   ❤  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز