2789
عنوان

میکروب معده

151 بازدید | 7 پست

سلام، من آزمایش میکروب معده دادم جوابش مثبت شده، دکترم درمان سه انتی بیوتیکه نوشته که خیلی قویه، و همینطور من توی اینترنت که میخوندم خیلیا بودن اصلا درمان نشده بودن با اینا

تاوانکس روزی 2 عدد اموکسی سیلین روزی 4 عدد و ی مهارکننده ی اسید معده داده. 

میخواستم ببینم کسی هست درمان گیاهی استفاده کرده باشه و ایا جواب گرفته؟ راهنمایی کنید لطفا

جواب آزمایشم

H.Pilory Positive +2.3 (Normal 0~0.9)

تنها حافظ منافع انگلیس در نینی سایت 😝🇬🇧 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اکثرا ادما هیلکوباکتر دارن

چیزی که مهمه این باکتری چه علامتی داره، اگر خاموش باشه معمولا کاری باهاش ندارن

ولی وقتی علامت دارید مثل درد، ورم، ترش کردن، ترشح پشت حلق و... بااااااااااااااید ریشه کن بشه

وگرنه یه باکتری کوچولو ممکنه عوارض جدی و دور از جوون سرطان معده و مری با خودش بیاره

اکثرا ادما هیلکوباکتر دارن چیزی که مهمه این باکتری چه علامتی داره، اگر خاموش باشه معمولا کاری باهاش ...

مرسی

تنها حافظ منافع انگلیس در نینی سایت 😝🇬🇧 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز