2777
2789
عنوان

کمک

31 بازدید | 0 پست

سلام تورو خدا جواب بدین دارم مییمرم از نگرانی، ساعت نزدیکا ۱۲ اینا بود پوشک بچمو عوض کردم شلوار که پوشیدم دمر افتاد بعدش خیلی اروم اینوری کردمش همون لحظه دردش اومد شروع کرد به گریه با دور یکم ساکت شد بعد دوباره کلی گریه کرد، ولی دقت که کردم دست راستشو اصلا تکون نمیداد ، برای شیر خوردنم به پهلو نمیشد اصلا، ساعت یه ربع به یک خابید ، ساعت ۲:۳۰ شیر دادم بهش میخاست سمت مخالف بشه نمیتونست شروع کرد به گریه ، دست راستشو بالا پایینم میکردم گریش میگرفت ، که الان دوباره خابید تازه، به نظر شما در رفته یا شکسته اخه اگه در بره یا بشکنه نمیتونه یه ثانیه هم بند بشه ، بعد لباسشو در اوردیم دیدیم اصلا هیچ در رفتگی یا کبودی نیست، من میگم شاید دردش اومده ترسیده توروخدا جواب بدین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز