2777
2789
عنوان

در چه حالین🏁

| مشاهده متن کامل بحث + 271 بازدید | 26 پست
منتظرم آقا ماشاءاله شروع بشه

کدوم شبکه پخش میشه؟😍

 من ومهران عاشق نی نی م عاشق دوقلو بودنشون یدونه پسر یدونه دخترولی خدابهمون نمیده نمیدونم چرا بازم امید دارم که مامان میشم گاهیم نا امید🥺💔 دعام کنین که من و مهرانم  صاحب دوقلو شیم اونی که دلمون میخواد🙂❤    عمه و خاله شدم حالا وقتشه مامان بشم..پروفم آرزومه🥲                                     💚السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) 💚                  
وای چه دیر  شغلشون چیه عزیزم

اره کافه دارن عزیزم واقعا سخته خسته شدم😢

واسه خوشبختیمون ی صلوات مهمونم کنید 💚کاربری سوممه به لطف نی نی یار جونا😁مربی آینده باشگاه بدنسازی 💪.  قلب من به عشق پرسپولیسم میتپد❤️#تا ابد قرمزززز💪❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ درازیدم روز جالبی نبود :/

 

واسه من کلا سال جالبی نبود😂 خودمم تعجب میکنم چطوری میشه اینهمه اتفاق بد توی ۳۶۵ روز😅 مخم هنگه

برعکس سالای قبل که عالی بود

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

آی فیلم

ممنون🥰

 من ومهران عاشق نی نی م عاشق دوقلو بودنشون یدونه پسر یدونه دخترولی خدابهمون نمیده نمیدونم چرا بازم امید دارم که مامان میشم گاهیم نا امید🥺💔 دعام کنین که من و مهرانم  صاحب دوقلو شیم اونی که دلمون میخواد🙂❤    عمه و خاله شدم حالا وقتشه مامان بشم..پروفم آرزومه🥲                                     💚السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) 💚                  
 واسه من کلا سال جالبی نبود😂 خودمم تعجب میکنم چطوری میشه اینهمه اتفاق بد توی ۳۶۵ روز😅 مخم ه ...

اصلا عجیب غریب 

نمیدونم چی بگم

•دنیایِِ آرزوهام تو چشمایِ هیزٍ تو نیست :/                          •اگع الماس نباشع برا من نیست:/                                             •و در آخر هیچکس ب زیبایی حرفهایش نبود!:/                                     ○آدم تنها باشع ب "خ♡دا" نزدیک ترع○
تب بچه هامو میپام ممتظرم وقت شیافش برسه

ای جانم خدا اجرت بده مامان خانم😍 یعنی منم یروز مامان شم میتونم تا دیروقت مراقب تب بچم باشم؟ حس میکنم خیلی لوسم و کم تحمل😀 

مدام پاشویه کن و دعای نور بخون فوت کن به اب بده بهشون 

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

من اینقدر دیدم از حفظم😂✌

منم از حفظم ولی از شخصیت علی خیلی خوشم میاد باز میبینمش 

بعضیا میفهمن نفهمن ولی نمیفهمن که ما میفهمیم نفهمن اینا دیگه واقعا اَمَن یُجیب ...لازمن..برای شفای تمام مریضها روحی روانی وجسمی صلوات...
ای جانم خدا اجرت بده مامان خانم😍 یعنی منم یروز مامان شم میتونم تا دیروقت مراقب تب بچم باشم؟ حس میکن ...

قربونت

مطمئنا جز بهترین مادرها خواهی بود

دعای نور یادم رفته بود مرسی یادآوری کردی همیشه میخوندم امشب حواسم نبود

آي ام تعليقي🙃كاربر ٩٦ 
قربونت مطمئنا جز بهترین مادرها خواهی بود دعای نور یادم رفته بود مرسی یادآوری کردی همیشه میخوندم ام ...

اره عزیزم حتما بخون. یکاری دیگه که مادرم انجام میداد موقعی که مریض بودیم سوره حشر میخوند بالای سرمون سه آیه اخر که میرسید دستشو میزاشت روی سرمون و تلاوت میکرد سه ایه اخر رو. و ۷۰ مرتبه هم بعدش سوره حمد میخوند به نیت شفامون. با اعتقاد اینکارو میکرد نمیدونم از نفس خیر مامانم بود یا چی ولی جوابگو بود😍 اینو چون دیدم اعتقاد دارین به دعا گفتم

انشالله خدا سلامتی بده به بچه هات عزیزدلم💞💞

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792