2789
عنوان

کیا اینطورین😂😂

138 بازدید | 17 پست

هرسال برنامه و اهداف مفصلی واسه سال جدید میچینید و قول میدین که تنبلی رو بزارید کنار و متفاوت باشه سال جدید و ... ولی همون آشه و همون کاسه😂😂 من پارسال کلی نوشتم چیکارا کنم ولی بیشترشو یا تنبلی کردم یا شرایطش جور نشد 


دقیقا همین روند رو دوران تحصیل قبل و بعد تعطیلات تابستون داشتم😶😐😂

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه استادی میگفت که یه برنامه ای میخوای بنویسی یا تصمیمی داره همون لحظه شروع کن به عملی کردنش و براش تلاش کن حتی فردا هم دیره 

4 اسفند ۴۰۴🖤🕊بالابلند بابا گیسو کمند بابا🖤کمد شماره ۸۳ برای همیشه بایگانی شد 🖤

اره خیلی بده  مث که رفتم دکتر برنامه رزیم گرفتم  بعد میگم وایی تو عید همش بخور بخوره بزا ...

من نه الان نه ده سال دیگه نمیتونم رژیم بگیرم بنده شکمم😬 ولی چ فایده که همش هله هوله میخورم چیز مفید سمتش نمیرم 

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

هر سال هدفم اینه ک اهدافی ک سال قبل داشتم و انجام بدم ک سال قبلش نشد انجام بدم 

باریکلا😂😂 من سست عنصرم هرسال هدفام تغییر میکنه بنابراین هرسال باید اهداف جدید بنویسم😁

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

من نه الان نه ده سال دیگه نمیتونم رژیم بگیرم بنده شکمم😬 ولی چ فایده که همش هله هوله میخورم چیز مفید ...

منم اما خیلی چاق شدم 

دلم باربی میخوادد عهوففف 

حالا جدی چیکار کنم بنظرت با همه سختیش بگیرم یا بزارم از وسط فروردین؟

https://abzarek.ir/service-p/msg/2047625ناشناسه حوصلت سر رفت بیا

اول مدرسه ها که دفتر ام رو خط کش می‌کردم و به خودم قول میدادم تمیز.  مرتب دو رنگ بنویسم . ولی ب ...

منم😂😂😂 نامرتب مینوشتم ولی همیشه ازم جزوه میگرفتن چون سرعتم توو نوشتن بالا بود و میگفتن همه مطالب که معلم میگه کلمه به کلمه مینویسی و چیزی از قلم نمیندازی😍 یادش بخیر واقعا 

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

یه استادی میگفت که یه برنامه ای میخوای بنویسی یا تصمیمی داره همون لحظه شروع کن به عملی کردنش و براش ...

واقعا درسته

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

منم اما خیلی چاق شدم  دلم باربی میخوادد عهوففف  حالا جدی چیکار کنم بنظرت با همه سختیش بگ ...

بزا بعد سیزده بدر😂😂 من عادت کردم کل سیزده روز اول سال تفریح و بخور و بخابه و برا هدفام نمیجنگم. البته ناگفته نمونه که بقیه سال هم زود میگذره و براشون نمیجنگم😁

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

من فقط چندبارمعجزه شده وخداکارهاموپیش برده.خودم هیچ اراده ای ندارم    

خداروشکر😍 من عاااشق این چیزام که خدا خودش درستش کنه😂 واقعا کیف میکنم که یجیزی به راحتی درست میشه 

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز