mehrsa6677 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/05 تعداد پست: 4201 عنوان فقط منم😐😂 438 بازدید | 54 پست فقط منم که واسه عید اکستنشن مژه و کاشت ناخن انجام ندادم یا شما هم هستید؟😂 تو پایان هر جستجوی منی💖 به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻 1402/12/27 | 18:39 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
elnaz۱۳۹۵ عضویت: 1402/04/04 تعداد پست: 1125 هیچوقت انجام نمیدم من فقط میخوام برم تو غارم و صدسال از ادما دور بمونم
بهارمقدم عضویت: 1399/12/20 تعداد پست: 41402 من ی دونه جوراب هم نخریدم چ برسه ب اینا دوری و من ته دنیام ...
شوگر_مامی_کوچک عضویت: 1402/03/23 تعداد پست: 10610 امضاتشوخی کردم منم هنرمند ترین کاربری ک دیدی🗿 اگه درمورد اسمم نظر دادی تبریک میگم اولین نفر و قطعا آخرین نفر نیستی! 😁 Atheist
neloofaraneh عضویت: 1402/12/13 تعداد پست: 3682 من تازه خونه تکونی شروع کردم 😂 ❤️مادَر❤️๑˙❥˙بَرگِ زَردی با سِماجَت شاخه را چَسبیده بود،دَست های خویش و دامان تواَم آمد به یا๑˙❥د
strawberrygal عضویت: 1402/05/20 تعداد پست: 8350 منم مژه و ناخون تاحالا انجامندادماما پسفردا موهامو رنگ میزارم علاقه مندی هام : درس خوندن و فضای آکادمیک👩🏻🎓 زبان اسپانیولی 🇪🇸 شکرگزاری نوشتن🌸 کتاب خوندن📚 تست کردن غذای بین الملل و کافه های جدید با داداشم 🌮 ❤️دانشجوی رشته مشاوره خانواده❤️
چای_تازه_دم عضویت: 1402/12/12 تعداد پست: 1736 من رفتم موهامو کوتاه مردونه کردم ۳رنگم هس😟احتمالا رنگ نکنمهیچی هم نخریدمالانم خوابم میادمژه ایناپیشکشم
جان_و_جهانم عضویت: 1401/08/19 تعداد پست: 35471 نه تنها عید هیچوقت انجام ندادم و نمیدمچون همه کسی شدهخوشم نمیاد 🖤
0lollipop0 عضویت: 1401/03/21 تعداد پست: 224 من ک تو عمرم انجام ندادم چیم منم וتوی این دنیا به اندازه کافی بدی هست! دیگه لازم نیست آدم عمدا دنبالش بگرده.. •× دَر حـالِ تَحصــیلِ طِبـــــابَـت
اوج_آسمان عضویت: 1402/09/06 تعداد پست: 70730 من هم 😀 گــذر کــن از هــــرچــه گــذر کــرد ز تـــــو ...💫
zari_i عضویت: 1402/11/04 تعداد پست: 1598 من هیچی نخریدم ن انجام دادم 😂✋️تازه برا عیدم برا خونه هیچی نخردیم .!پولش هستا ولی حس و ذوقشو نداریم با روزای عادی مگه چ فرقی داره؟
elenasalvatore عضویت: 1402/11/07 تعداد پست: 19221 منم انجام ندادم و نمیدم😂😂😂 نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ. وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡ تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A