iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 عنوان کنکور 118 بازدید | 23 پست بچه هاااکمکمن کافی نت گروه آزمایشیمو اشتباه انتخاب کردهتجربی ام زده ریاضیچکار کنم ؟به سنجش زنگ میزنم کسی جواب نمیدهتوروخدا بگید چکار کنم پای آیندم وسطه 1402/12/27 | 12:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نگو_مثل_اونام عضویت: 1402/08/11 تعداد پست: 13722 برو اداره آموزش وپرورش نمیدونم یک صلوات برای سلامتیم ؟ ممنونم
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 وقت ثبت نام تموم شده؟ شده ولی بعضی وقتا برای ویرایش اطلاعات سایتو باز میکنن
همشنمیدونمچیبنویسم عضویت: 1402/06/03 تعداد پست: 3478 تو ی چنل دیدم نوشته زمان ویرایش ۳ تا ۵ اردیبهشت همه مستی و خلق از ساغرو پیمانه میخیزد،،مرا دیوانگی زان نرگس مستانه میخیزد اگه امضامو دیدی لطفا برای نیت ای که توی دلمه دعا کن . حتما بهم بگو❤️
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 تو ی چنل دیدم نوشته زمان ویرایش ۳ تا ۵ اردیبهشت وای یعنی اگه اون تایم سایت باز شه میشه کاری کرد؟؟؟؟
همشنمیدونمچیبنویسم عضویت: 1402/06/03 تعداد پست: 3478 وای یعنی اگه اون تایم سایت باز شه میشه کاری کرد؟؟؟؟ نوشته یکسری اطلاعات معدل سهمیه و عکسو ویخورده اطلاعات جزئی دیگ ای ایشالا که بشه همه مستی و خلق از ساغرو پیمانه میخیزد،،مرا دیوانگی زان نرگس مستانه میخیزد اگه امضامو دیدی لطفا برای نیت ای که توی دلمه دعا کن . حتما بهم بگو❤️
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 نوشته یکسری اطلاعات معدل سهمیه و عکسو ویخورده اطلاعات جزئی دیگ ای ایشالا که بشه وای ایشالا بشه برام دعا کنید
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 از سایت سنجش درخواست ویرایش بده. گفتمگفتن فعلا زمان ویرایش نیست نمیشه
manolya عضویت: 1402/08/29 تعداد پست: 786 وای یعنی اگه اون تایم سایت باز شه میشه کاری کرد؟؟؟؟ اون برا اطلاعات جزی هست.تغییر گروه ازمایشی جزی محسوب نمیشه جون دفترچه مخصوصت اماده شده.هر چ زودتر اقدام کن
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 اون برا اطلاعات جزی هست.تغییر گروه ازمایشی جزی محسوب نمیشه جون دفترچه مخصوصت اماده شده.هر چ زودتر اق ... الان چی بگم بهشون ؟ میشه راهنمایی کنی
manolya عضویت: 1402/08/29 تعداد پست: 786 گفتم گفتن فعلا زمان ویرایش نیست نمیشه کارشناس سنجش گفت؟کتبی درخواست دادی؟
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 کارشناس سنجش گفت؟کتبی درخواست دادی؟ آره وایسا عکس بدم از چیزی که گفت