2777
2789
آبادان هستیم اروندکنار 

دریچه خلیج فارس از آبادان شروع میشه . ولی متاسفانه دولت برای مردم ساحل سازی نکرده ساحش قابل رفتن نیس فقط با لنج و قایق میشه برید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=332037064]بله خلیح فارس😚😚☺☺ ۱باررفتم ولی واقعاقشنگه،[/QUOTE ماآبادان هستیم به خلیج فارس هم ...


بسلامتی

بشه بعدماه رمضان میایم اونطرف

خیلی قشنگه


آبادان اومدم

اربعین۱۳۸۳

انصاری نماینده آبادان نذری میدادقسمت ماهم شد

بارون شدیدمیبارید،رفتیم کنارمسجدی خواستیم غذابخوریم برامون غذاآوورد

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.
دریچه خلیج فارس از آبادان شروع میشه . ولی متاسفانه دولت برای مردم ساحل سازی نکرده ساحش قابل رفتن نیس ...

قبلامیشدرفت که

مابندردیلم بوشهررفتیم

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.
بسلامتی بشه بعدماه رمضان میایم اونطرف خیلی قشنگه آبادان اومدم اربعین۱۳۸۳ انصاری نماینده آباد ...

قدمتون روی چشم مردم آبادان  وخرمشهر خیلی مهمان نواز ونجیب اند

قدمتون روی چشم مردم آبادان  وخرمشهر خیلی مهمان نواز ونجیب اند

لطف داری

شوخی میکنم

ماعادت کردیم به چادرزدن

مجبوربشیم ازدیوارسوییت پیدامیکنیم

خیلی خوزستانیهارودوست دارم

خیلی مهربونن

خواهرم۸سال اهوازبود

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.

[QUOTE=332038691]قبلامیشدرفت که مابندردیلم بوشهررفتیم[/QUOTE

آره گلم بندر دیلم و گناوه و بوشهر ودیگرشهرهای استان بوشهر وهرمزگان ساحلشون قابل راه رفتنه ولی ساحل خلیج فارس در آبادان باتلاقه و قابل راه رفتن نیس

[QUOTE=332038691]قبلامیشدرفت که مابندردیلم بوشهررفتیم[/QUOTE آره گلم بندر دیلم و گناوه و بوشهر ودیگ ...

اونجاخلیج نیست دیگه

رودکارونه یاکرخه است دیگه


من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.
اونجاخلیج نیست دیگه رودکارونه یاکرخه است دیگه

نه گلم آخرآبادان دو منطقه ای هستن بنام اروندکنار و چوئبده که دیگه اونجا رود به پایان میرسه وخلیج فارس شروع میشه برو نقشه رو با دقت نگاه کن متوجه میشی

نه گلم آخرآبادان دو منطقه ای هستن بنام اروندکنار و چوئبده که دیگه اونجا رود به پایان میرسه وخلیج فار ...

اوکی

من جغرافیام ضعیف بود😜😜😁😂

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.
اوکی من جغرافیام ضعیف بود😜😜😁😂

اشکال نداره. حق بهت میدم چون خلیج فارس آبادان ساحل برای راه رفتن نداره مردم فکر میکنن آبادان دریا نداره درحالی که مبدا اصلی خلیج فارس آبادانه. 

چه جالب😍😍🥰🥰


شوهرم الحمدالله خیلی دقیقا

اومدیم اینسری دقیق کل استان روشناسایی میکنیم انشاءالله

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792