praisedgirl مدیر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3292 عنوان رنگ بیکینی | مشاهده متن کامل بحث + 4122 بازدید | 70 پست لطفا گزارش نزنیدبچه ها رنگ واقعی بیکینی چیه؟اینکه قرمز باشه عادیه؟😐یا یه مشکلی داری؟ من هیچوقت قرار نبود کاربر نینی سایت شم 1402/12/25 | 12:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جوجودریا عضویت: 1401/06/09 تعداد پست: 4927 این پودرا وکرمای موبر رو اول تست کنین بعد استفاده کنین احتمالا حساسیت داشتی یا زیاد گذاشتی بمونه...و در اخر برین لیزر یه عممر راحتتت
_fati_fati عضویت: 1402/12/25 تعداد پست: 13696 عزیزم چون با پودر موبره اینطوری شدی منم حساسیت دارم به پودر موبر اگه میخوای موبر بزنی اول تست کن رو دستت اگه قرمز نشد بعد استفاده کن 🌱....Make the impossible,possible،
praisedgirl مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3292 آره پس صد درصد سوخته پوستت همین کرم کالاندولا براش عالیه ممنون راهنمایی کردی🙏 من هیچوقت قرار نبود کاربر نینی سایت شم
praisedgirl مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3292 عزیزم چون با پودر موبره اینطوری شدی منم حساسیت دارم به پودر موبر اگه میخوای موبر بزنی اول تست کن رو ... بله درسته من هیچوقت قرار نبود کاربر نینی سایت شم
بارانشونم عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 1982 دوران دبیرستان با دوستامون دور هم جمع میشدیم حتی اونایی که مثل برف سفید بودن هم میگفتند بیکینی تیره هست.مگر نژاد اروپایی ها و بعضی ترکها
نرگس_لیلا عضویت: 1402/11/03 تعداد پست: 358 توش که گوشت آدمه صورتیه ولی روش رو اصلاح میکنی و تیره هست.البته به رنگ پوست طرف ربط داره کی گفته مال خیلیا تیره است همون داخلم انگار بنفشه
گیسوکمندخانوم عضویت: 1400/12/01 تعداد پست: 3566 ممنون راهنمایی کردی🙏 خواهش می کنم عزیزم میشه برای رسیدن به آرزوهام یدونه صلوات مهمونم کنی😊😄
praisedgirl مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3292 این پودرا وکرمای موبر رو اول تست کنین بعد استفاده کنین احتمالا حساسیت داشتی یا زیاد گذاشتی بمونه... ... چقد باید بذاری بمونه؟ من هیچوقت قرار نبود کاربر نینی سایت شم
praisedgirl مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3292 وای چیه😂 من هیچوقت قرار نبود کاربر نینی سایت شم