somaye1234 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 49 عنوان ,دانشگاه 44 بازدید | 2 پست سلام من دانشگاه دولتی قبول شدم ولی یدونه تجدیدی دارم ک دی قبول نشدم براترم بهمن میخام برم میتونم ثبت نام کنم؟؟ 1402/12/25 | 00:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
somaye1234 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 49 ترم بهمن دانشگاه میتونم ثبت نام کنم بعد تعهد بدم ب دانشگاه ک بعداپاس میکنم