صبحانه:یه لیوان شیر با ۳ تا خرما
یا پنیر میخوردم با گردو و یه نان لواش
یا مربا با کره با یه نان لواش
یا سرشیر
یا ارده و شیره انگور با کره
میان وعده دو تا سیب زمینی ابپز( هفته ای سه بارم تخم مرغ ابپز سفیده رو میشه هروز خورد زردشو نه)
نهارم برنجی میخوردم
بعد نهار خرما ۳ تا
ماست با جوانه گندمم میتونین بخورین یکمم نعنا اینا بریزین خوش طعم میشه
میان وعده معجون درست میکردم
شیر+موز+خرما+شیره انگور یا عسل+کنجد+
پودر سنجد+جودوسرپرک+دارچین یکم+خامه قنادی اگه دوست داشتین یا هم بستنی
و شام هم دیگه کامل میخوردم هرچی بود
میان وعده اخر شبمم میتونین شیر با خرما بخورین
شله زرد کالری بالایی داره
اش رشته کالری بالایی داره
حلوا خامه عسلی اینا هم خیلی خوبه
من در کنارش گین اپ کودکان با لیدی میل قاطی کردم
میخوردم
و اینکه اب زیاد بخورین
برا اشتها هم میتونین شیره انگور رو تو اب حل کنید بخورین
یا قرص مولتی ویتامین بخورین
کم کم معده بزرگ میشه
ماکارونی هم خیلی خوبه
میوههههه فراموش نکنید