2777
2789
عنوان

۲۸۰۰ کالری زیاده؟

135 بازدید | 24 پست

من تو رژیم چاقیم این مقدار کالری خوبه؟

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
منم تو رژیمم . باید ۳۰۰۰ تاش کنی

خب وزن شما چقده

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کالری پایت چنده چند کیلویی

اصالتا لر🪐من یک دخترم در طول زندگی ام فهمیدم برای اینکه بخواهم ب دانشگاه بروم برای اینکه بخواهم شاغل شوم برای اینکه مستقل شم یا روزی ازدواج کنم و روزی مادر بشوم باید قدرت داشته باشم قدرتی ک بتوانم تلاش کنم قدرتی ک بتوانم کمبود های زندگیم را تحمل کنم قدرتی ک بتوانم با همسرم رفتار درستی داشته باشم و قدرتی ک ب فرزندم زندگی را یاد دهم پس من باید روی قلبم ذهنم و افکارم کار کنم تا با کوچک ترین اتفاق از پا نیوفتم آ  .
من روزی ۴۵۰۰ ۴۰۰۰ میزدم هفته ای ۱ کیلو میرفتم بالا

خیییلیه مگ چی میخوردی ک ۴۰۰۰میشد؟

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
من روزی ۴۵۰۰ ۴۰۰۰ میزدم هفته ای ۱ کیلو میرفتم بالا

وااای چطوری 

اصالتا لر🪐من یک دخترم در طول زندگی ام فهمیدم برای اینکه بخواهم ب دانشگاه بروم برای اینکه بخواهم شاغل شوم برای اینکه مستقل شم یا روزی ازدواج کنم و روزی مادر بشوم باید قدرت داشته باشم قدرتی ک بتوانم تلاش کنم قدرتی ک بتوانم کمبود های زندگیم را تحمل کنم قدرتی ک بتوانم با همسرم رفتار درستی داشته باشم و قدرتی ک ب فرزندم زندگی را یاد دهم پس من باید روی قلبم ذهنم و افکارم کار کنم تا با کوچک ترین اتفاق از پا نیوفتم آ  .
42

من ۴۵ با قد ۱۶۴

چندروزه شروع کردی؟نتیجه گرفتی؟

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
کالری پایت چنده چند کیلویی

کالری پایه ۱۷۰۰

۴۵ کیلوام قد۱۶۴

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
کالری پایه ۱۷۰۰ ۴۵ کیلوام قد۱۶۴

با ۳۰۰۰تا چاق میشی 

اصالتا لر🪐من یک دخترم در طول زندگی ام فهمیدم برای اینکه بخواهم ب دانشگاه بروم برای اینکه بخواهم شاغل شوم برای اینکه مستقل شم یا روزی ازدواج کنم و روزی مادر بشوم باید قدرت داشته باشم قدرتی ک بتوانم تلاش کنم قدرتی ک بتوانم کمبود های زندگیم را تحمل کنم قدرتی ک بتوانم با همسرم رفتار درستی داشته باشم و قدرتی ک ب فرزندم زندگی را یاد دهم پس من باید روی قلبم ذهنم و افکارم کار کنم تا با کوچک ترین اتفاق از پا نیوفتم آ  .
با ۳۰۰۰تا چاق میشی 

خیلیه نمیدونم چی بخورم

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
من ۴۵ با قد ۱۶۴ چندروزه شروع کردی؟نتیجه گرفتی؟

من قد ۱۶۸ . چهار روزه شروع کردم. اره راضی ام

سه زن در دنيا زيباترين اند . اول : مادرم، دوم : سايه اش، سوم :انعکاس تصويرش در آينه♥️🤍

صبحانه:یه لیوان شیر با ۳ تا خرما

یا پنیر میخوردم با گردو و یه نان لواش

یا مربا با کره با یه نان لواش

یا سرشیر

یا ارده و شیره انگور با کره 

میان وعده دو تا سیب زمینی ابپز( هفته ای سه بارم تخم مرغ ابپز سفیده رو میشه هروز خورد زردشو نه)

نهارم برنجی میخوردم 

بعد نهار خرما ۳ تا

ماست با جوانه گندمم میتونین بخورین یکمم نعنا اینا بریزین خوش طعم میشه

میان وعده معجون درست میکردم

شیر+موز+خرما+شیره انگور یا عسل+کنجد+

پودر سنجد+جودوسرپرک+دارچین یکم+خامه قنادی اگه دوست داشتین یا هم بستنی

و شام هم دیگه کامل میخوردم هرچی بود

میان وعده اخر شبمم میتونین شیر با خرما بخورین

شله زرد کالری بالایی داره

 اش رشته کالری بالایی داره 

حلوا خامه عسلی اینا هم خیلی خوبه 

من در کنارش گین اپ کودکان با لیدی میل قاطی کردم 

میخوردم 

و اینکه اب زیاد بخورین 

برا اشتها هم میتونین شیره انگور رو تو اب حل کنید بخورین

یا قرص مولتی ویتامین بخورین 

کم کم معده بزرگ میشه

ماکارونی هم خیلی خوبه

میوههههه فراموش نکنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز