2777
2789
عنوان

برنج ایرانی

95 بازدید | 9 پست

سلام چهار کیسه برنج ایرانی گرفتم ،میدونم تا تابستون میمونه خواستم ببینم چیکارکنم شپشک نزنه ؟؟؟؟؟

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جای سرد و خنک بذار و حتما نمک و سیر بذار 

ایارو میدونستم ولی میخوام بدونم جز اینا کار دیگه ای نکنم

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،
آقا تو نی نی سایت گفتن نمک بزن من زدم از کیسه دوم همه برنجام خورد شد . یعنی نمک زیاد زده بودم ؟از بر ...

اره دقیقا منم قبلا کردم همین شد

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز