2777
2789
عنوان

برنج ایرانی

95 بازدید | 9 پست

سلام چهار کیسه برنج ایرانی گرفتم ،میدونم تا تابستون میمونه خواستم ببینم چیکارکنم شپشک نزنه ؟؟؟؟؟

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جای سرد و خنک بذار و حتما نمک و سیر بذار 

ایارو میدونستم ولی میخوام بدونم جز اینا کار دیگه ای نکنم

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،
آقا تو نی نی سایت گفتن نمک بزن من زدم از کیسه دوم همه برنجام خورد شد . یعنی نمک زیاد زده بودم ؟از بر ...

اره دقیقا منم قبلا کردم همین شد

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792