2777
2789

منم انسانیم ریاضیو دوسندارم . 

ولی میگن مباحث امارو احتمال خوبه 

ممکنه من چندتا تست بزنم ازش کار کنم یخورده

همه مستی و خلق از ساغرو پیمانه میخیزد،،مرا دیوانگی زان نرگس مستانه میخیزد   اگه امضامو دیدی لطفا برای نیت ای که توی دلمه دعا کن . حتما بهم بگو❤️
منم انسانیم ریاضیو دوسندارم .  ولی میگن مباحث امارو احتمال خوبه  ممکنه من چندتا تست بزنم ...

اخه آمار و احتمال هم خیلی سخته یه جوریه سوال هاش قابل پیش بینی نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه آمار و احتمال هم خیلی سخته یه جوریه سوال هاش قابل پیش بینی نیس

بخش اسونشه وگرنه میتونی دنبالها رو بخون ! سختم هست

همه مستی و خلق از ساغرو پیمانه میخیزد،،مرا دیوانگی زان نرگس مستانه میخیزد   اگه امضامو دیدی لطفا برای نیت ای که توی دلمه دعا کن . حتما بهم بگو❤️
مرسی دنباله رو کار کنم حداقل ۲ سوال داره😑

ازدنباله کلا۳تامیاد

منطقم ۲تا

فعلاروایناکارکن بعدش که کاملامسلط شدی تستاشوکام لزدی

بعدبرونمایش داده ها وکارباداده روکارکن

میخواستم احتمالم بگم ولی براکنکورفرهنگیان دیره

امابراتیراگه بخوای میتونی احتمال کارکنی بجای کارباداده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792