2777
2789
عنوان

فولی ۱۹

57 بازدید | 1 پست

یدونه فولی ۱۹ داشتم و ضخامت ۵ دکتر ای یو ای کرده و استرادیول داده و شیاف پروژسترون چقد احتمال بارداری هس؟ اگه منفی بشه بعد عید میریم واسه ای وی اف

خودت گل .....  پیرهنت گل.....

طرف با ۱۰ هم باردار شده

فقط خدا

نرهای سایت درخواست ندید، ولی بازم میدونم بیشعورتر از این حرفا هستید ک بفهمید😊😆خدا رو وقتی تو اوج گرما، نسیمی وزید دیدم وقتی نم نم بارون شروع ب باریدن کرد دیدم😍☺️.وقتی توی پارکی ،توی زیارتگاهی ی گوشه ساعت ها نشستم و دونه دونه ادما رو نگاه کردم تو رو اونجا دیدم❤️🩹❤️🩹 این دنیا خیلی چیزا ب ما بدهکاره🙂 مگه قرار نیست فقط ی بار زندگی کنیم 🤔پس باید بهترین ها رو سر راهمون بزاره💪 عاشق ایران و مردمان خوبشم. 🥰😍خدایا دل تک تک بنده هات رو شاد کن ب هر نحوی ک میتونی🥲،خدایااااااا تو پر از رنگ های زیبایی. ❤️💋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز