وجودم پر از بغضه هر چی میرم جلوتر میفهمم خودممو خودم
کاش میشد ول کرد و رفت بدون اینکه چیزی عوض بشه
سلام. حال همه ما خوب است. ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند. با این همه عمری اگر باقی بود طوری از کنار زندگی میگذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و نه این دل نا ماندگار بی درمان