2777
2789
عنوان

فرفریا بیاید

99 بازدید | 12 پست

دخترا موهاتون رو نزارید خود ب خود فر بشن چون وز میگیره بجاش از بالا تا پایین دور شونه بپیچانید در بیارید مثلا ۱۵ تا دسته بعد ک خشک شد جدا کنید خیلی ناز میشه

روغن ارگان و ماسک مو پنتن فر عالیه برا موی فر 

من وعشقم و دختر نازمو و دوقلوهام🧡

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دو دوره استفاده الان موهام عالی شده  مخصوص موی فره خط بنفش داره روش و خودش طلاییه

اره دیدمش‌

تو اینستا خیلیا میگفتن به مرور مورو خراب میکنه 


من دارم از ماسک مو ۱۰ در ۱ بیول استفاده میکنم 


البته این مدلی ک شما میگی واسه استایل قشنگ میشه اگر ژل هم اسکرانچ کنیم 

 اگر ن که زود  وز میشه

اره دیدمش‌ تو اینستا خیلیا میگفتن به مرور مورو خراب میکنه  من دارم از ماسک مو ۱۰ در ۱ بیول ...

من روغن های مختلف زیاد زدم ولی به مو چربی میدادن ار اونش خوشم نمیومد، چیز هایی هم ک ب مو حالت ژل میدن اصلا طبیعی نشون نمی‌داد الان ولی سبکه موهام 

ماسک مو ۱۰ در ۱ بیول داخل حموم؟

خیلی دنبال ماسک داخل حمومم میگن فور آور خوبه استفاده کردی تاحالا فرفری جونم؟

من وعشقم و دختر نازمو و دوقلوهام🧡
اره دیدمش‌ تو اینستا خیلیا میگفتن به مرور مورو خراب میکنه  من دارم از ماسک مو ۱۰ در ۱ بیول ...

راستی واقعا بالشت ساتن خوبه 

من وعشقم و دختر نازمو و دوقلوهام🧡
من روغن های مختلف زیاد زدم ولی به مو چربی میدادن ار اونش خوشم نمیومد، چیز هایی هم ک ب مو حالت ژل مید ...

ن حالت کرمی داره بعد از حمام اسکرانچ ممیکنی روی موی خیس 

من قبلا دنبال روغنهایی بودم ک مورو صاف میکرد الان چنوقتیه به فرفریام وفادار شدم😁 ولی روغن ارگان اصل و ماکادمیا چربی ندادن اصلا 


ماسک داخل حمام من هر چی استفادا کردم بدرد نخور بود 

الان یه مدت از این  پک استفاده میکنم بنظرم خوره 

شامپو فری سولفات ارگان ایروکس

نرم کننده قهوه ای سان سیلک 


بعد حمام هم کرم مو بیول و روغن اگان

ن حالت کرمی داره بعد از حمام اسکرانچ ممیکنی روی موی خیس  من قبلا دنبال روغنهایی بودم ک مورو صا ...

مرسی❤️

آره منم ارگان میزنم خیلی عالیه 


من وعشقم و دختر نازمو و دوقلوهام🧡
اره من هنوز موفق نشدم تهیه کنم


حتما بگیر ،من ۱۰۰ تومن خریدم پارچشو ۲۰ تومنم گرفت خیاط دوختش تو همون مغازه تو سایتا تا ۳۰۰ هم قیمت زدن

من وعشقم و دختر نازمو و دوقلوهام🧡
حتما بگیر ،من ۱۰۰ تومن خریدم پارچشو ۲۰ تومنم گرفت خیاط دوختش تو همون مغازه تو سایتا تا ۳۰۰ هم قیمت ز ...

هم پارچه دارم هم خودم خیاطم 🤣🤣

ولی بچه کوچیک دارم فرصت نمیکنم حموم برم چه برسه به خیاطی 😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز