2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماکارانی

به یاد کودکان مظلوم مدرسه میناب🩷🥀 جان فدای ایران🇮🇷❤️🤍💚 میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند،ننگ بر آن که خواسته شمر به ما کمک کند...دریدگان پر غضب،دهان نجس و بی ادب،مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب...ای بی خرد ای بی وطن وطن را به چه فروختی؟ به یک دلار؟ دو دلار؟ ۱۰۰ دلار؟ ۱۰۰۰ دلار؟ به چه قدر؟ دستانت را دیدی؟ خوب بنگر خونی خونی است خون کودکان مظلوم میناب هرگز گمان مبر که تو انسانی چون تو بدتر از هر موجودی،تو بدترین موجودات، ننگین ترین موجودات و تو خوب یادت باشد هلهله کردی با دشمن برای کشته شدن کودکان این سرزمین رقصیدی خون تک تک کودکانمان بر گردن تک تک شماست،وگرنه دشمن کی کند جرعت جسارت به خاک ایران؟ تو دادی اذن حمله به ایران ای ننگ تاریخ خانه ات ویران که نمی شود هرگز ایران ویران تو بمان در صف بی شرفان تاریخ ما میکنیم ایران را آباد،تا زمین هست و زمان هست ایران تا ابد آباد است ایران تا ابد جای شیران است ایران تا باد پاینده می ماند،اما شما بسوزید از این ننگ بی وطنی و بی شرفی.

من هنوز نمیدونم افطار چی درست کنم ، سحری که دیگه...  😁

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

من برای افطار قرمه سبزی و سوپ جو بار گذاشتم برای سحر هم همون صرف میشه😀

هر وقت خواستی بگو به نیت حاجت،آرامش و سلامتیت صلوات بفرستم🥰😍♥️ نی نی سایت دوست دارم به خاطر وجود کاربرای بامرام و معرفتش که کنارشون دلخوشم🌷🌷🌷🌷🌷🌷😘😘 📚اگه راجع به زبان انگلیسی پایه ی متوسطه ی اول و دوم سوال داشتی از من بپرس♥️ من به امیدواری خود معتادم،نور را باید دید✨✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز