2789
الان چی ؟ چندسالته

هنوزم دلم براشون تنگ میشه و دوسشون دارم ولی دیگه ارتباطی نمیخوام داشته باشم ۱۷الان

من از پریشب فهمیدم که تنها تر از همیشم آره دوریت باعث میشه که بدتر عصبی شم....!🥲❤️‍🩹

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ایشاله از آقا داماد بگو

از چیش بگم😂

چهار سال ازم بزرگتره اونم دوسم داره قبلا رابطه سمی داشته اذیت شده الان قدر میدونه

بعد اینکه باباش مخالفه به زور راضی کرده ولی خب از ته دلش راضی نیست بازم

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
منهایی وضع ریدنت . جریان چی بود میشه بگی بدون دستسویی ؟


تازه اسباب کشی کردیم اون ساختمون .بعد مامانبزرگش گیر داده بود به من امد از من خواستگاری کرد گفت یه مدت اشنا شن.من ندیده بودم پسررو. به مامانم گفتم جواب قطعی بده بگه نه.بعد یه روز بیرون داشتم میرفتم همین پسر همسایمون از باشگاه برمیگشت دیدمش سرش تو گوشی بود سرشو اورد بالا دیدم چشاش آبی فیس اروپایی اصلا جذااب خالص .(درحالیکه من همیشه از پسرای چشم ابرو مشکی خوشم میومد)🤣عشق درنگاه اول شدم 😂.اونم محل نداد منو سوار اسانسور شد رفت🤣من تنها خری ام که خواستگارو تبدیل به کراش کردم.به این صورت ریدم خواهر

دیفووونه😂

سلام خوبی؟!اون کاربری که بهم تهمت زد تعلیق شد

اون تاپیکشو قفل کرد

رفتم تاپیک یکی مونده به آخرش نی نی یار اومد

لطفا تاپیک یکی مونده به آخرین تاپیکش رو بخون

اسم نمیتونم بیارم

ممنونم از پست خوبت در اون تاپیک🙏

❌آقایون درتاپیکم شرکت نفرمایید(لایک و ریپلای نکنید)ربطی به این نداره که قصدمزاحمت دارید یا ندارید⬅️به امضای هم احترام بذاریم🙏ربطی به این نداره که مذهبی ام یا غیرمذهبی❌

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز