2777
2789
عنوان

استرس دارم

175 بازدید | 9 پست

امشب برای چهارشنبه سوری رفتیم خونه مادر همسرم. اونجا پسر خواهرشوهرم یه ترقه انداخت تو کلاه کاپشن پسرم. خدا رو شکر چیزی نشد ولی خیلی حالم بده. همش میگم اگر آتیش می‌گرفت لباسش چی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جلوی خونمون جنگ بود یعنی دخترم انقد گریه کرد که دوست داشتم همه رو بزنم ...هر چی توضیح میدادم بادکنکا میترکه بازی می‌کنند.....والا اون خمپاره هایی که اونا میزدن دل منم پاره میشد چ برسه به بچه ...لعنت بهشون بچم روانش به هم ریخت 

جلوی خونمون جنگ بود یعنی دخترم انقد گریه کرد که دوست داشتم همه رو بزنم ...هر چی توضیح میدادم بادکنکا ...

دیوانه بازیه اصلا. توی خیابون ما بمب تو دست یه بچه 10 11 ساله ترکید. آدم دلش کباب میشد

یعنی واقعا امکان آتیش گرفتن لباسش بود؟ چون کلک داخل کلاهش سوخته

بله بود

دعای تو پشتت بود

حوصله دروغ گفتن ندارم 

ولی باید ناراحتی تو به شوهرت نشون می دادی

گذشته دیگهفردا صدقه بنداز فراموش کن


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز