2777
2789
عنوان

موخوره

| مشاهده متن کامل بحث + 202 بازدید | 29 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

موهاتو وقتی خونه ای بباف و اینکه نوک موهاتو چرب کن بخاطر اتوموی زیاده منم پدر موهام درومده😐

من یه مدت این کار رو هم کردم. خیلیی جواب داد 

منظورم بافتن موعه. بعد حمام موهام که یکم خشک میشد روغن میزدم و شونه میکردم همون موقع از دو طرف می بافتم

اصلا فک کنم بعد این دیگه موهام موخوره نشد و بلند شد

روغن نارگیل میزنم اتفاقا همین یه ماه پیشم نوک گیری کردم

نوک گیری یه وقتایی فایده نداره وقتی موخوره زیاده و تا وسط های ساقه مو پیشرفته

باید از بالاتر کوتاه کنی که به بافت سالم برسه و بتونه رشد کنه

کوتاه کن

از این به بعد دوساعت قبل از حموم روغن آرگان بزن

بعد از حموم هم ماسک مو و کرم مو برای اینکه باد سشوار آسیب نزنه

موهاتم اگر می‌خوای خیس خیس شونه کنی برس چوبی استفاده کن

.به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند......چنین عزیر نگینی به دست اهرمنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز