2777
2789

وای 💔 از هویزه ای که رفتیم و چند روز مهمون شهدای اونجا بودیم چی بگم؟

یادش بخیر

چقدر خوب بود حال هواش

خرم آن روز کزین منزل ویران بروم ، راحت جان طلبم وز پی جانان بروم...تاریخ انقضای تمام غم های عالم لحظه ی ظهور توست ، یامهدی!   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

https://s8.uupload.ir/files/img_20240311_171041_606_ep8k.jpg

اینجا هویزه ست، کربلای ایران💔

خرم آن روز کزین منزل ویران بروم ، راحت جان طلبم وز پی جانان بروم...تاریخ انقضای تمام غم های عالم لحظه ی ظهور توست ، یامهدی!   

بگو هرچه دل تنگت میخواهد بگو خواهر

اصلا حال و هواش خیلی خوب بود

دلم گرفت یادش افتادم🖤🥺کاش بازم میرفتم 

خرم آن روز کزین منزل ویران بروم ، راحت جان طلبم وز پی جانان بروم...تاریخ انقضای تمام غم های عالم لحظه ی ظهور توست ، یامهدی!   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز